Ghostbusters: Spirits Unleashed е новата 4v1 мултиплејер игра од креаторите на Predator: Hunting Grounds

Illfonic ги пресече забите на лиценцирани асиметрични игри со повеќе играчи. По објавувањето на петок 13-ти во 2017 година и Predator: Hunting Grounds во 2020 година, неговиот следен наслов се однесува на една од најомилените филмски франшизи досега: Ghostbusters.

Ghostbusters: Spirits Unleashed е игра 4v1 која ќе биде лансирана подоцна оваа година. До четворица играчи ги контролираат новорегрутираните уништувачи на духови да се борат и да фатат сениште контролирано од играчите. Наративно, Spirits Unleashed се случува кратко по настаните на Ghostbusters: Afterlife. Винстон Зедемор го релансираше бизнисот Ghostbusters заедно со Реј Станц, гласот на Ерни Хадсон и Ден Ајкројд, соодветно. Двата лика ќе ги најдете во Firehouse, кој служи како интерактивно мени и центар за истражување каде играчите прават стројници, купуваат козметика за уништувачи на духови, отклучуваат нови ликови на духови и истражуваат. Firehouse има неколку интерактивни точки на интерес, како што е окултната книжарница на Реј (каде што играчите иницираат игра на духови) и опсег за отпуштање за протонски пакети. Играчите дури и депонираат духови во единицата за задржување по мисиите. Екто-1 е присутен, се разбира, но не можете сами да го возите; автоматски ги транспортира играчите до мисии.

Одговарањето на повикот ги пренесува играчите до различни мапи низ целата земја, иако видовме само музеј во нашата демо. За убијците на духови, целта на секој натпревар е да го фатат духот додека ги смируваат исплашените цивили. Ако го направите ова, се намалува глобалниот мерач на опседнување, што покажува колку област е нападната со паранормални активности. Како што се подига овој метар, областа добива позлобен изглед. Користејќи PKE метри, ќе ги брусите опседнетите предмети за да го следите плеерот на духови и, откако ќе го најдете, ќе ги разнесете со вашиот фрлач на честички. Во знак на задгробниот живот, играчите исто така имаат можност привремено да ги зашеметуваат духовите. Spirits Unleashed охрабрува тимска работа, толку многу што преминувањето на потоци сега е корисно бидејќи ги зајакнува протонските потоци за подобро да се расправаат со проблематичните духови. Сепак, внимавајте каде пукате; на вистински начин на Ghostbusters, предизвикувањето преголема материјална штета покренува сметка што ги намалува бодовите за искуство заработени по натпреварот.

Комбинирањето на силите е важно, но исто така е паметно да се дели и освојува. Еден играч можеби ќе треба да се фокусира на грижата за цивилите, додека друг ги лоцира пукнатините, порталите кои се отсечени како точки за мрести за играчот дух. Гласовниот разговор им помага на „насилниците да останат во контакт и подобро да формулираат стратегии за постигнување на целта.

Во меѓувреме, мисијата на играчот на духови е да ги исплаши сите случајни минувачи надвор од нивоата додека го максимизира глобалниот метар за прогонување. Играчите можат да отклучат неколку архетипови на духови (вклучувајќи го и Слајмер), секој со неколку спортски способности. Тие вклучуваат гледање низ ѕидови за лоцирање цели, поседување предмети за напад на играчи или криење пред очи, збунувачки откривање на PKE со тоа што предметите испуштаат екто сигнали и слабеење на уништувачите на духови за да ги забават или имобилизираат. Користењето на овие моќи чини ектоплазма, ресурс што се надополнува секогаш кога играчите поседуваат некој предмет. Играчите на духови, исто така, ќе сакаат да ги заштитат своите расцепи бидејќи тие служат како дополнителни животи, но тие можат да ги жртвуваат овие портали за да ја зголемат сопствената моќ. Предизвикувањето доволно хаос за да се пополни глобалниот метар за прогонување, предизвикува режим на ненадејна смрт што им дава на убијците на духови последен став да ја вратат плимата во своја полза во целосно опседната арена.

Ghostbusters: Spirits Unleashed поддржува вкрстена игра и може да се игра соло офлајн со соиграчи/непријатели со вештачка интелигенција. Играчите кои се фокусирани на наративот, исто така, можат да отклучат нови елементи на приказната со постигнување на пресвртници во играта. Illfonic планира да сподели повеќе за играта во наредните месеци, но Ghostbusters: Spirits Unleashed треба да се појави во текот на Q4 2022 година за PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One и компјутер преку Epic Game Store.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.