Elden Ring ги прикажа новите Patch Notes

Ново ажурирање за Elden Ring беше објавено од Bandai Namco и развивачот FromSoftware за PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S и компјутер преку Steam. Иако белешките за закрпи се многу кратки, секој што претходно се пожалил дека шефот Starscourge Radahn се нервира во закрпата 1.03 на Elden Ring треба да биде задоволен со тоа. Во случај некако да го пропуштите, закрпата 1.03 на Elden Ring во основа го нервираше Starscourge Radahn на неколку различни начини, вклучително и помали хитбоксови и пониско оштетување на навалицата воопшто. Иако новата лепенка, 1.03.3, не е експлицитна со нумерички промени, таа покажува дека неодамнешните ажурирања на Starscourge Radahn вклучија грешка што ненамерно ја намалуваше штетата на шефот. Не е јасно дали ова е само удар во оштетување или, исто така, беа вратени и други значајни делови од нервот на претходната лепенка.

Можете да ги проверите официјалните белешки за закрпа за лепенката Elden Ring 1.03.3, директно од изворот, подолу:

„Поправена грешка во прилагодувањето на рамнотежата на босот „Starscourge Radahn“ во ажурирањето 1.03, во кое моќта на некои напади беше ненамерно намалена. Elden Ring не е совршена игра на FromSoftware, но тоа е извонредна еволуција на речиси сè што луѓето сакаа или омразен за минатите дела на програмерите“, делумно се вели во рецензијата на ComicBook.com за Elden Ring, која му даде 4,5 од 5. „Откриено е нешто што изгледа како прифатлива рамнотежа помеѓу сместувањето на новодојденците и ублажувањето на фрустрациите додека се одржува тешкотијата на потписот што се очекува од студиото.

Како што е наведено погоре, лепенката на Elden Ring 1.03.3 е моментално достапна. Што се однесува до самиот Elden Ring, играта е пошироко достапна за PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One и компјутер.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.