Bug во Elden Ring прави слаб непријател да прави 11,000 DMG

Ако имате играч на Елден Ринг кој се срами да каже дека сте биле нападнати од глутница кучиња повеќе од еднаш, имате среќа – во играта е откриена грешка која ќе ви помогне да го зачувате лицето. Се чини дека еден од видовите кучиња кои играчите повремено се тепаат во играта е прислушуван, што резултира со неверојатни штети многу повеќе од оние што ги прават дури и најпредизвикувачките шефови на играта. Добрата вест е што се чини дека има решение за овој проблем и дека наводно е лесен, па можеби ќе се реши во идно ажурирање. Предметното прашање се занимава со кучињата кои го применуваат ефектот на крварење со нивните напади. Хакерот и минувач на игри Elden Ring и Souls, ZullieTheWitch, го објасни проблемот во видеото подолу со помош на креаторот на алатката за модирање на Souls, Meowmaritus.

Некои од она за што се зборува во видеото можеби нема да има смисла ако не сте од оние кои сами ќе ги копате датотеките на игрите, но Zullie и Meowmaritus ги разложуваат на доволно едноставни термини. Анимациските датотеки за кучиња очигледно се споделуваат помеѓу големите и малите варијанти на непријателот, и кога играта се обидува да се повлече од таа датотека за да открие дали е мало или големо куче што напаѓа, нешто тргне наопаку кога се справува со овие крв. – оштети кучиња. Функцијата „нападна низа“ правилно ја регистрира големината на кучето, но случајно целосно ја брише низата за напад, што значи дека играчите можат да бидат погодени повеќе од еднаш од истото погодно поле. Сето тоа води до не само еден масивен удар, туку и континуирани удари сè додека играчот останува во полето за удар. Така, со еден напад, кучето прави штета во вредност од истиот напад одново и одново додека не изнесува преку 11.000 штета. Во коментар прикачен на видеото на YouTube, Зули објасни дека оваа штета се пресметува пред да влијае и ефектот на крварење.

Забавен факт, дека штетата од 11.640 е пред да се брои загубата на крв, што ќе варира во зависност од вашиот HP, бидејќи е процентуално заснована“, се вели во коментарот. „Точната причина зошто играта ја брише низата напади кога малото куче го прави тоа. Специфичен напад се должи на некои комплицирани интеракции со податоците за однесувањето на различните непријатели на кучиња, за што би било потребно малку подолго да се објаснат.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.