Шефот на Amazon Games – Michael Frazzini поднесе оставка од работната позиција

Шефот на студиото „Амазон гејмс“, Мајк Фрацини, се повлекува од функцијата за да се фокусира на семејството, според извештајот на Блумберг. Frazzini помогна да го води одделот за игри на Amazon од 2009 година и одигра улога во градењето на студиото за игри на компанијата.

„Мајк беше таму на почетокот на Игрите на Амазон, а неговото лидерство и упорност помогнаа да се изгради бизнисот со игри од темел“, рече портпаролот на Амазон Рајан Џонс во изјава за Блумберг. „Нашите неодамнешни успеси со New World и Lost Ark се резултат на долгорочната, фокусирана на клиентите визија за игрите што тој помогна да се воспостават. Ние сме многу благодарни за сите негови придонеси и му посакуваме на Мајк се најдобро“.

Минатата година, Блумберг објави извештај во кој детално се опишани голем број проблеми во Amazon Games, вклучително и наводите дека Фрацини, кој ја започнал својата кариера во Амазон раководејќи го делот за книги на пазарот, немал искуство со игри и често ги отфрлал советите на програмерите што ги ангажирал. Извештајот, исто така, тврди дека Frazzini ќе ги потполни проектите и ќе ги натера програмерите да ги „бркаат“ најновите трендови – проекти кои на крајот ќе станат неуспешни, како што се Intensity инспирирани од Fortnite и Nova слични на League of Legends кои никогаш не успеаја да се развијат. Сепак, ова не беа единствените игри со кои Амазон се соочи со предизвици. Во 2018 година, Амазон Игри ја откажа својата фантастична спортска игра Breakaway, а во 2020 година ја повлече Големата турнеја, тркачка титула базирана на истоименото шоу, поради слаб прием. Crucible, бесплатен шутер во стилот на Overwatch беше еден од најголемите неуспеси на Amazon Games – студиото ја откажа играта откако ја објави и потоа ја врати во затворена бета верзија. Минатата година, извршниот директор на Амазон, Енди Џејси, напиша е-пошта до членовите на персоналот, велејќи: „Иако сè уште не сме успеале постојано… Верувам дека ќе успееме ако останеме таму“.

Amazon Games забележа успех со New World, MMORPG објавен минатата есен, но дури и оваа игра не беше поштедена од грубото издание; датумот на неговото лансирање беше одложуван повеќе пати пред конечно да излезе во живо во септември 2021 година. Нејзината бесплатна игра Lost Ark, која првично беше достапна само во Јужна Кореја, исто така беше добро прифатена. Lost Ark стана втората најиграна игра на Steam по нејзината локализација на англиски јазик, ненадеен скок кај играчите што предизвика проблеми со серверот и долги редици. with an gels. They never said winning.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.