Најдобрите 8 Souls-Like игри кои што може да ги играте во 2022

Dark Souls е една од највлијателните видео игри на сите времиња, при што ремек-делото на From Software од 2011 година откри дека неговите елементи се користат во широк спектар на други акциони игри и игри со улоги. Оние кои користат многу од истите механики, наведени подолу, се колективно познати како слични на души:

  • Unlockable checkpoints (bonfires)
  • Currency (souls) dropped upon death
  • Interconnected world with locked doors and shortcuts
  • Respawning enemies upon death or rest

Играта што ги содржи овие елементи, или поголемиот дел од нив, има доволно заедничко со серијата Dark Souls за да се смета за слична на Souls, а ние собравме осум од најдобрите игри слични на душите ако ве чеша за некаква казна. . Поради „лајкот“ во името, ги исклучивме од разгледување сопствените игри на From Software, вклучувајќи ги сите Souls игри, Bloodborne, Sekiro и Elden Ring. Зборувајќи за најновото ремек-дело на From Software, проверете го нашиот преглед на најдобрите игри како Elden Ring што треба да ги играте по посетата на Lands Between.

The Surge 2

(PC, XBOX, PlayStation)

Третата Souls-Like игра од од Deck13, The Surge 2 конечно го виде развивачот како напредува. Со енормно креативен свет поврзан преку товарни лифтови и друга механичка инфраструктура, The Surge 2 апсолутно го зајакнува чувството на откритие дека From Software го прави толку добро, и прави паметно подобрување на системот за пренос со елиминирање на потребата да се „умеши“ во ред. да се подобри оштетувањето на различни видови оружје. Исто така, го задржува одличниот систем за насочено распарчување од првата игра, овозможувајќи ви да се фокусирате на нанесување дополнителна штета на непријателот или отстранување на клучната компонента на оклопот за да можете да го подобрите сопственото оптоварување.

Code Vein

(PC, XBOX, PlayStation)

Code Vein, инспириран од аниме, сличен на Souls, со многу флексибилност во борбата, е совршен за секој што сака Dark Souls, но сака да ја отфрли мрачната фантазија за целосни готски вампирски глупости. Како и во серијата Souls, има смешно голем избор на оружја од кои можете да изберете, кои ќе ги занишате додека исто така ќе се потпрете на вампирските способности за да ги соборите најтешките непријатели на играта. Предизвикот не е толку висок како серијата Souls, во најголем дел, иако има неколку клучни моменти каде што ќе треба да ги смачкате забите, да го запаметите секој напад на шефот и да му покажете вистинска вампирска моќ.

Nioh 2

(PC, PlayStation)

Второто хакирање (и засекување) на Team Ninja во формулата Souls не направи никакви огромни промени во однос на оригиналната игра, но едно дополнување беше исклучително важно: рафалниот бројач. Користејќи ја оваа способност за време на битките со шефови, ќе можете постојано да останете во офанзива, да задавате казнети удари и да ја пресечете одбраната како да е путер. Во меѓувреме, непријателите се исто така исклучително моќни, вклучително и неколку од најтешките газди во кој било Souls, и исто како и во првиот Nioh, има еден тон оружје што треба да се испроба. Достапни се сè, од катани со двоен држач до огромни големи оски, а наоѓањето на вашиот „нов фаворит“ е речиси постојан процес. Можете да земете Nioh 2 на PS4 или на PS5 како дел од The Nioh Collection, компилација од двете игри Nioh со надградби на перформансите на PS5.

Ashen

(PC, XBOX, PlayStation, Nintendo Switch)

Неоценет и атмосферски сличен на Souls за кој нема да ви требаат 100 часа за да го завршите, Ashen е интересен како Souls со тоа што очигледно е подеднакво инспириран од градењето на светот на From Software, како и неговата структура. Пустиот, студен пејзаж се чувствува како да сака да ве нема, а непријателите се повеќе од подготвени да го забрзаат вашето излегување. Иако нема некои од незаборавните локации на играта Souls и има неколку смешни скокови на тежина, Ешен апсолутно вреди да се игра. Достапен е и на практично секоја платформа, вклучувајќи го и Nintendo Switch, за да можете да го шутнете вашиот задник во тоалетот пред да се вратите на клоцањето на задникот на каучот.

Salt and Sanctuary

(PC, XBOX, PlayStation, Nintendo Switch)

Една од првите игри што ја зема формулата Dark Souls и ја префрли на 2D, Salt and Sanctuary го прикова мрачниот, непривлечен тон на нејзината инспирација, но тоа го направи преку драстично поинаков уметнички стил. Ова не е само слика со пиксели на Dark Souls, туку наместо тоа е цртана верзија која изгледа како да е Flash цртан филм од 2002 година – и тоа на добар начин го мислиме. Полн е со тајни и екстремно тешки газди, и иако повремено има некои скокови на потешкотии, дури и од Софтвер би се сомневале, Salt and Sanctuary е еден од најдобрите лајкови на Souls некогаш направени. Тоа е особено импресивно кога ќе се земе предвид дека поголемиот дел од играта е создадена од само неколку луѓе.

Star Wars: Jedi Fallen Order

(PC, XBOX, PlayStation)

Донекаде изненадувачка игра налик на „Души“ која игра малку послободно со правилата на поджанрот од некои други игри на оваа листа, Star Was Jedi: Fallen Order докажува колку разноврсни можат да бидат и Star Wars и S Souls. Поставена веднаш по настаните од Revenge of the Sith, играта се карактеризира со стабилна прогресија на вашите моќи на сила додека постепено отклучувате нови напади и нови конфигурации на светилници. Битките често изнесуваат затајување, одложување и контранапади, а неговата релативно мала тежина во споредба со Dark Souls го прави одлична влезна точка.

Remnant: From the Ashes

(PC, XBOX, PlayStation)

Откако вбризгаа некои елементи на Souls во недоволно зготвените Darksiders 3, Gunfire Games зазеде драстично поинаков пристап со Remnant: From The Ashes. Фокусиран првенствено на снимање во трето лице, Remnant: From The Ashes користи процедурално генерирани елементи и кооперативен мултиплеер, иако може целосно да се игра како искуство за еден играч. Непријателите од природата, од кои многумина нанесуваат неверојатна штета, го прават предизвикот, особено ако сте навикнати на рутината „избегајте, нападнете, избегнувајте“ на други луѓе што им се допаѓаат на Souls. Сепак, структурата ќе ви биде многу позната, со многу скриени ќошиња и пукнатини кои исто така често се полни со непријатели.

Blasphemous

(PC, XBOX, PlayStation, Nintendo Switch)

Вознемирувачко 2D странично лизгање на Souls-како што содржи брутални непријатели и уште побрутални делови за платформа, Blasphemous не се меша. Еден лажен потег и би можеле да ги сакате сите ресурси што ви се потребни за да се подигнете, иако комбинациите што ќе ги научите на патот ќе ви помогнат во некои од најтешките моменти. Има и систем за надградба „одбери-и-избери“ за подобрување на способностите и статистиката преку опремени ставки, што ќе ти овозможи да изградиш лик што прави како играш. Сигурно не е истото ниво на слобода што би го добиле во Elden Ring или во игра како Nioh 2, но ги прави повторувањата за играње многу примамливи.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.