Activision/Blizzard решаваат една тужба за сексуално вознемирување која ги чини $18 милиони

Американски судија ја одобри спогодбата од 18 милиони долари на Activision Blizzard со Комисијата за еднакви можности за вработување (EEOC), завршувајќи една од многуте тужби за дискриминација поднесени против компанијата. Во тужбата беа наведени детали за сексуално вознемирување, сексуална дискриминација во врска со нејзиното справување со бременоста и одмазда против нејзините вработени жени. Порамнувањето првично беше договорено во септември 2021 година, но беше ставено во мирување по приговорите на Одделот за вработување и домување следниот месец. Двете агенции се раскинуваа една со друга во текот на целиот период, при што секоја има своја индивидуална тужба. Додека DFEH тврдеше дека спогодбата на EEOC ќе предизвика „непоправлива штета“ на сопствената тужба, EEOC потоа возврати со тврдењето дека DFEH има двајца адвокати кои работеле под етички прекршувања. На поранешната вработена во Blizzard, Џесика Гонзелес, исто така, беше одбиено барањето да се интервенира во предложената спогодба.

И покрај загриженоста дека спогодбата за EEOC ќе ја поткопа сопствената потрага на DFEH, окружниот судија Дејл Фишер ја одобри спогодбата (благодарам, Вашингтон пост). Во судската пријава од рочиштето во вторникот се вели: „Судот е генерално задоволен дека и паричното олеснување и непаричните одредби се правични, разумни и соодветни“.

Порамнувањето од 18 милиони долари ќе биде наменето за програми за спречување на вознемирување и дискриминација во Activision Blizzard, со надзор од EEOC. Останатите средства ќе бидат донирани на избрани добротворни организации од страна на EEOC, фокусирајќи се на оние поврзани со жените во индустријата за игри и оние кои се занимаваат со прашања за родова еднаквост. Тоа ја означува втората по големина спогодба за сексуално вознемирување за EEOC (најголемата е 20,5 милиони американски долари, постигната со Jackson Insurance Co), но синдикатот Communications Workers of America ја нарече сумата „ужасно несоодветна“ минатата година. Иако ова е една тужба која Activision Blizzard сега може да ја поднесе зад нив, сè уште има уште најмалку три тужби кои моментално се јавни, вклучувајќи ја и онаа од DFEH. Фахизах Алим, портпарол на агенцијата, рече дека „ќе продолжи енергично да ги гони своите постапки против Activision“. Датумот на проба е закажан за февруари 2023 година. Во меѓувреме, предложеното преземање на Activision-Blizzard од Microsoft продолжува.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.