Dead by Daylight е една од оние трајно популарни игри што ретко се појавуваат вести: веројатно затоа што развивачот Behavior Interactive горе-и-помалку правилно го сфатил и играчите ја сакаат играта таква каква што е. Сепак, тој останува постојано активен со нови DLC и промоции и сега, приближно осум години по неговото првично објавување, достигна значителна пресвртница од 50 милиони играчи. Dead by Daylight е одлична забава и изненадувачки инвентивна, една од оние игри што е доволно сеопфатна за да стане главен отров за некои луѓе. Нема недостиг од платени DLC кои го прошируваат својот список, иако играта разумно им овозможува на сите играчи да играат заедно со какви било ликови и мапи на DLC, без оглед на тоа што поседуваат.
Веста за 50 милиони играчи дојде заедно со лансирањето на Kickstarter за друштвена верзија на DBD: по само неколку дена тој веќе, не изненадувачки, ја надмина својата првична цел од 190.000 фунти и моментално чини нешто повеќе од 263.000 фунти.
Таблата игра е креирана од Level 99 Games, компанија која испорача десетици минати проекти за кикстартер и е асиметрично искуство со 3-5 играчи, образувано според основната механика на DBD. Значи, имате еден куп преживеани, кои имаат предизвици како повторно вклучување на генераторите, додека убиец се шета наоколу и се обидува да… па, да ги убие. Таблата игра, исто така, доаѓа со промоција за поврзување на одредена валута во видеоиграта: внесете го кодот DBDTHEBOARDGAME преку продавницата во играта за 200.000 Bloodpoints. Смешно е како, од Left4Dead, имаше толку многу обиди од висок профил да се направат асиметричните игри со чудовиште против луѓе следниот голем хит: се чини дека само вчера Back4Blood беше последниот конкурент. Dead by Daylight не беше неверојатен хит надвор од портата, но тивко растеше и растеше со текот на годините, а сега се наѕира на големата конкуренција.