“Twitch не прави никаков Профит” призна Извршниот Директор на Платформата

Извршниот директор на Twitch, Ден Кленси, призна дека платформата за стриминг во сопственост на Амазон не е никако профитабилна.

Кленси правеше Q&A стрим на Twitch по веста претходно оваа недела дека компанијата отпушта над 500 вработени, што е еднакво на околу 35 отсто од нејзината работна сила…

Ова го имплициравме претходно каде што велиме дека треба да го водиме бизнисот одржливо. Но јас ќе бидам отворен: ние не сме профитабилни во овој момент.

Амазон екстремно го поддржува Twitch и голема работа за одржливоста со текот на времето е да се осигура дека нема да губиме пари“.

Официјален одговор од Dan Clancy, Извршниот Директор на Twitch

Во неговиот мејл кој бил испратен кон персоналот, во која ги детализираше отпуштањата, Кленси изјави дека организацијата „се уште е значително поголема отколку што треба да и се даде големината на нашиот бизнис“.

Тој го повтори ова на својот стрим:

Треба да се погрижиме Twitch да ја има вистинската големина за да можеме да бидеме тука долго време“, рече тој. „Критично е што Twitch е тука не само денес, не само утре, туку 50 години од сега, 100 години од сега. Нашата работа е да го водиме Twitch на начин што може да го обезбеди неговиот просперитет, тој напредува и е тука за вас и вашите заедници што сте ги изградиле, бидејќи мислам дека другите платформи воопшто не се како Twitch.

Сакам да бидам јасен дека сè уште имаме повеќе од доволно ресурси“, рече Кленси. „Ние сè уште сме организација со разумна големина. Сè уште ќе можеме да ги сервисираме вашите потреби. Сè уште ќе можеме да го подобриме производот. Нема да можеме да направиме толку многу колку што би направиле направено претходно, но мислам дека сè уште ќе видиме многу што се случуваат во 24 часа за што ќе бидете многу возбудени


Официјален одговор од Dan Clancy, Извршниот Директор на Twitch

Сепак, останува загрижувачко време за Twitch и неговата стриминг заедница. Платформата се бореше да заработи со текот на годините: на почетокот на минатата година објави дека ќе воведе нови начини за заработка на стримерите и ја ажурираше својата програма за поттикнување реклами, но неодамнешните вести сугерираат дека ова не се покажа како профитабилно.

Во поново време, Twitch се бореше да го задржи зголемувањето на сексуализираните содржини на платформата – нешто што треба да го скрати за рекламни цели, но тие стримери веројатно носат пристоен приход преку високите броеви на претплати.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!