Rise of the Ronin – Новата PS5 ексклузива од Team Ninja

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

За време на PlayStation State of Play, Team Ninja откри нова прекрасна игра во облик на Ghost of Tsushima, позната како Rise of the Ronin. Овие видови игри стануваат сè попопуларни во последните неколку години, особено откако Ghost of Tsushima докажа дека постои пазар за релативно „приземјени“ игри за јапонските воини. Се разбира, Ghost of Tsushima е далеку од прва ваква игра, но таа е една од најкомерцијално и критички успешните бидејќи брзо доведе до тоа Sony да стави зелено светло на филмска адаптација. Ubisoft исто така го следи примерот со тоа што конечно направи Assassin’s Creed игра сместена во феудална Јапонија по долгогодишно барање на обожавателите.

Team Ninja’s Rise of the Ronin технички е пред и двата проекти, иако директорот Fumihiko Yasuda изјави дека играта се работи седум години и развојот е бавен. Сепак, играта е на пат да излезе како ексклузива за PlayStation 5 во 2024 година. Rise of the Ronin е RPG од отворен свет сместена во Јапонија од 19 век, среде граѓанска војна помеѓу фракциите на Tokugawa Shogunate и Anti-Shogunate. Team Ninja има за цел „темелно да прикаже“ еден од најтемните и најкритичните периоди во историјата на Јапонија, според Јасуда. Првиот трејлер за Rise of the Ronin открива дека нема да користите мечеви само за да ги пресечете вашите непријатели, туку има дури и огнено оружје, нешто што веројатно ќе ги зачини работите и ќе доведе до неверојатни моменти од игра.

Со оглед на тоа што играта е уште најмалку една и пол година од објавување, снимката што беше откриена беше прилично импресивна. Веројатно ќе помине некое време пред да видиме повеќе, но Rise of the Ronin е секако игра на која луѓето ќе сакаат да внимаваат. Времето кое Team Ninja го вложи во играта веќе дефинитивно значи дека тоа е нешто за кое тие се страстни и сакаат да делат правда, што секогаш ветува.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!