Rise of the Ronin – Новата PS5 ексклузива од Team Ninja

За време на PlayStation State of Play, Team Ninja откри нова прекрасна игра во облик на Ghost of Tsushima, позната како Rise of the Ronin. Овие видови игри стануваат сè попопуларни во последните неколку години, особено откако Ghost of Tsushima докажа дека постои пазар за релативно „приземјени“ игри за јапонските воини. Се разбира, Ghost of Tsushima е далеку од прва ваква игра, но таа е една од најкомерцијално и критички успешните бидејќи брзо доведе до тоа Sony да стави зелено светло на филмска адаптација. Ubisoft исто така го следи примерот со тоа што конечно направи Assassin’s Creed игра сместена во феудална Јапонија по долгогодишно барање на обожавателите.

Team Ninja’s Rise of the Ronin технички е пред и двата проекти, иако директорот Fumihiko Yasuda изјави дека играта се работи седум години и развојот е бавен. Сепак, играта е на пат да излезе како ексклузива за PlayStation 5 во 2024 година. Rise of the Ronin е RPG од отворен свет сместена во Јапонија од 19 век, среде граѓанска војна помеѓу фракциите на Tokugawa Shogunate и Anti-Shogunate. Team Ninja има за цел „темелно да прикаже“ еден од најтемните и најкритичните периоди во историјата на Јапонија, според Јасуда. Првиот трејлер за Rise of the Ronin открива дека нема да користите мечеви само за да ги пресечете вашите непријатели, туку има дури и огнено оружје, нешто што веројатно ќе ги зачини работите и ќе доведе до неверојатни моменти од игра.

Со оглед на тоа што играта е уште најмалку една и пол година од објавување, снимката што беше откриена беше прилично импресивна. Веројатно ќе помине некое време пред да видиме повеќе, но Rise of the Ronin е секако игра на која луѓето ќе сакаат да внимаваат. Времето кое Team Ninja го вложи во играта веќе дефинитивно значи дека тоа е нешто за кое тие се страстни и сакаат да делат правда, што секогаш ветува.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.