David Harbour од Stranger Things ја доби една од главните улоги во филмската адаптација на Gran Turismo

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Филмот Gran Turismo на Sony продолжува да напредува, а ѕвездата од Stranger Things David Harbour сега се приклучи на актерската екипа со една од главните улоги.

Адаптацијата на Sony на Gran Turismo беше најавена претходно оваа година, а потврдата за датумот на прикажување на филмот треба да е 11 август 2023 година следеше не многу подоцна. Harbour е првиот член од актерската екипа што е официјално откриен и тој ќе работи заедно со директорот на District 9 и Elyisum, Neill Blomkamp, кој го води проектот.

Blomkamp ќе го режира според сценариото на ason Hall (American Sniper) и Zach Baylin (King Richard), кое драматизира навидум вистинита приказна за тинејџерот Gran Turismo, чии гејмерски вештини го ставаат на патот да стане професионален возач на тркачки автомобили.

Според The Hollywood Reporter, David Harbour се пријавил да игра пензиониран возач кој го учи тинејџерот да вози.

Gran Turismo е само една од бројните адаптации на игри за PlayStation кои Sony ги има во работа, со Horizon Zero Dawn, God of War, Twisted Metal и The Last of Us сите добиваат ТВ третман, додека Ghost of Tsushima се упатува кон големиот екран.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!