Like a Dragon 8 е официјално Најавена

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Like a Dragon 8 беше официјално најавена за време на денешниот RGG Summit со членовите на тимот за креирање и развој на играта.

Прикажан е краток трејлер кој ја открива Ichiban Kasuga, протагонистот на Yakuza: Like a Dragon и момчето од серијалот Kiryu Kazuma заедно како стојат во Kamurocho.

Ова е првото официјално откривање на Like a Dragon 8, по краткиот поглед виден во јули благодарение на видеото од внатрешноста на канцелариите на SEGA.

Во играта ќе се појават Ichiban и Kiryu како двојни протагонисти. Combat-от ќе го користи RPG системот воведен во Yakuza: Like a Dragon, при што и двајцата протагонисти наводно добиваат своја уникатна листа на движења и начни на борба. Според Masayoshi Yokoyama, шеф на студиото RGG, Kiryu ја сменил косата од причини кои засега не можат да се откријат. Без оглед на причините на Kiryu, сигурен сум дека вечниот стрес од справувањето со хиџин од јакуза не му прави никаква услуга на неговата нова коса.

Изгледа дека серијата Yakuza ќе го носи името Like a Dragon што оди напред во западните изданија.Like a Dragon: Ichiban! беше објавено синоќа на Sony’s State of Play.

Like a Dragon 8 моментално е поставена за објавување во 2024 година на PC, PlayStation и Xbox.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!