Remedy го најави продолжението на Control

Во изработка е продолжението на познатата игра “Control” од Remedy Entertainment во соработка 505 Games кои официјално ја најавија како Control 2. Продолжението на првата игра која беше објавена во 2019 година ги доби своите први детали заедно со најавата која потврди работи како платформите на кои ќе биде достапна, енџинот со кој што ќе биде правена играта и многу повеќе. Сепак, се чини дека ќе помине некое време пред фановите на Control да можат да го играат продолжението, бидејќи Remedy во својата објава рече дека Control 2 моментално е во концептна фаза.

Remedy најави дека играта Control 2 ќе излезе за платофмите PlayStation 5, Xbox Series X|S и PC, така што оваа игра сигурно ќе ги остави зад себе Xbox One и PlayStation 4. Тоа се разочарувачки вести за оние кои сè уште немаат купено конзоли од нова генерација, но тоа барем значи дека овој пат нема да има компликации како што беше со минатата игра. Минатата игра има имаше компликации кога даваше Free Upgrade за од PS4 на PS5. Фановите не ја сфатија политиката на девелоперите, но и девелоперите не им објаснија на фановите се како што треба и дојдоа компликациите. Но не е толку битно веќе тоа.

Remedy, исто така, потврди дека Control 2 е иста игра која беше под Codename Heron, која беше најавена од девелоперите. Ова продолжение ќе биде правено во Northlight енџинот, а Remedy и 505 Games ќе се поделат на кој што ќе работи. Remedy ќе работата на PC верзијата за Control 2 а 505 Games ќе работат на протовите за конзоли на Control 2.

“We are excited to deepen our cooperation with Remedy and continue the success story of Control together. Since its launch in 2019, Control has sold over 3 million copies. Control is the biggest investment 505 Games has ever made, so it has a special place in our hearts. We are grateful to the whole player community that has made Control such a long-lasting and loved game, and are even more excited to bring out Control 2.”

Rami and Raffi Galante, co-CEOs of Digital Bros Group/505 Games

Покрај работата на Control 2, Remedy работи и на продолжение на Alan Wake со Alan Wake 2. “Играта е во целосна фаза“, неодамна изјави Remedy и се очекува да излезе во 2023 година. Alan Wake Remastered, исто така, неодамна ги исполни своите планови за лансирање со портање на Nintendo Switch, а во тек е и ТВ-шоуто на Alan Wake. Remedy ни самите не знаат како ќе постигнат се!

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.