Новата Isometric Cyberpunk игра – SlavicPunk: Oldtimer

Девелоперите Red Square Games од Краков ја најавија новата CyberPunk игра која носи многу интересно име – SlavicPunk: Oldtimer. Играта е изометричен CyberPunk шутер.

Новиот топ-даун шутер, преполн со неонски и тешки синти, доаѓа на PC преку Steam некаде во 2023 година. Се уште нема официјална дата но се надеваме дека ќе ја видиме ова лето.

Еве преглед на играта кој ни доаѓа директно од девелоперите на самата игра, плус трејлер од играта:

SlavicPunk: Oldtimer

SlavicPunk: Oldtimer is an isometric shooter video game, based upon the works of Michał Gołkowski, a renown Polish science-fiction and fantasy books author. It is him who created the story of Yanus – a private investigator with a troubled past, now trying to solve an unexpected case revolving around a stolen data carrier, all this while fighting his own inner demons, the urban gangs and a nigh-omnipotent corporation responsible for the downfall of the city he used to call his own.

The game offers solid combat and movement systems, as well as a modular weapon upgrade system, thanks to which the players striding through the dark corners of the city may make every encounter feel and look different. Action-packed levels with stealth elements, hacking and environmental puzzle solving are intertwined with more slow-paced sequences of city exploration, side quests and storytelling. A unique, inherently Slavic take on the cyberpunk world is sure to leave none indifferent thanks to its sharp, caustic sense of humour and a slightly pessimistic outlook at the neon-grey shades of the surrounding reality, at the same time providing a much needed breath of fresh air to the genre itself. As a team, the question we asked ourselves was: what was the world going to look like in a couple of decades? How would a hypothetical Central and Eastern European city and its inhabitants differ from, say, Blade Runner ‘s L.A. or Akira’s Neo Tokyo?”.

The attempts to answer this puzzle has had a tremendous deal of influence upon the game’s artistic choices, including a mix of futuristic-esque and overly outdated technologies, the grim, brutalist architecture typical of the post-communist countries, the character’s not-so-obvious moral choices and the often crudely makeshift, yank-and-tuck character and atmosphere of an environment overpacked with people forced to cope with the uneven distribution of goods and wealth, often relying on their wits and sheer luck to make it to the next paycheck without losing their minds. SlavicPunk story goes to show that there is more than meets the eye to this dystopian version of the future is, and it is only up to the players to discover what lies beneath the neon glow and the concrete streets – helping Yanus unravel his last case and find out just how brutal and ugly the truth may actually be.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Игрите од франшизата „Lord of the Rings“ обично се полни со конфликти, без разлика дали сте група џуџиња што навлегува длабоко во рудниците на Морија и се бори против орките, или Голум што се прикрадува низ Мордор и се обидува да не стане вечера за своите непријатели. Играта Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game ги избегнува сите мрачни работи, но наместо тоа им нуди на играчите шанса да уживаат во лабавиот живот на хобитот во селото Бајвотер.

Новозеландската компанија за специјални ефекти Wētā Workshop – која беше одговорна за сценографии, костими и непријателите во трилогијата на LOTR – ја најавија играта минатата година, но трејлерот погоре е нашиот прв правилен поглед на нејзината животна симулација на тема хобит.

Првично што вие ќе направите е хобит „со низа приспособувања“, велат од Wētā, а потоа само ќе го направите она што го прават хобитите: украсете ја вашата куќичка, риболов, сточарство, земјоделие, правење градина и нормално ќе си печете убави пити.

Ќе можете да се задоволувате и со вашите колеги хобити и „да изградите односи со локалното население на Бајвотер помагајќи им да изградат градина, споделувајќи еден од многуте дневни оброци за хобити и многу повеќе“.

Вашата главна цел ќе биде да му помогнете на Бајвотер да стане големо и успешно село со организирање на – Фестивалот Бајвотер. Можеби ќе ве посети и некој познат волшебник…

Зборувајќи за годишните времиња, текот на времето ќе има влијание врз вашите активности, дозволувајќи ви да собирате сезонски култури и цвеќиња и да воведете време кое „влијае на секојдневните рутини“.

Wētā, исто така, пропагира некои „сезонски изненадувања“. Надвор од самото село, ќе можете да барате и изгубени богатства – сепак, веројатно не магично оружје.

Ќе биде интересно да се види како Wētā го обновува животот на минијатурните жители на Средната Земја.

Middle-earth Enterprises му даде на развивачот „најшироката креативна лиценца за толкување на основните учења на книгите“, така што има одредена флексибилност во однос на тоа како ги прикажува.

Сè уште нема тврд датум за издавање, но можете да очекувате патување до Бајвотер во втората половина на 2024 година.