Најлошите 10 игри за 2022 година според листата на Metacritic

Metacritic најголемиот сајт за рецензии и оценување на видео игри ги откри 10-те најлоши игри за 2022 година. Индустријата за видео игри е многу интересна кога станува збор за тоа колку игри се објавени и како се објавуваат во модерното време. Иако отсекогаш имало многу игри кои се објавувале било кога и во кој дел од годината, се чини дека во денешно време има бесконечни игри. Секој може да објави игра на дигитални трговци како Steam, што го прави речиси невозможно да се игра сè. Со тоа, не сите од нив ќе бидат одлични. Всушност, статистички, многу од нив ќе бидат прилично лоши…

Во 2022 година имавме многу фантастични игри, големи и мали. God of War Ragnarok, Elden Ring, Sifu, Stray и многу други, сите се покажаа како апсолутни хитови. Но, не секоја игра беше толку добра како тие, имаше некои игри со навистина ужасни лансирања. Некои од нив се поправаа со текот на времето, но тоа не ги спречи да бидат погодени при враќањето. Некои од нив не се подобрија многу, но некои едноставно нема шанси како да се подобрат.

Се разбира, вреди да се напомене дека игрите се неверојатно тешки за правење… Иако е интересно да се проучуваат игрите кои едноставно не ги погодиле своите очекувања, чудо е што секоја игра излегува добро. Тимот зад God of War Ragnarok се занимаваше со неговиот квалитет само неколку месеци пред објавување, што покажува колку брзо работите можат да се променат, па дури и исклучително талентираните тимови се борат. Дури и некои од овие игри успеаја да станат малку подобри откако добија реакција и имаа дополнително време да работат на проблемите. Некои игри навистина го немаат луксузот да го направат тоа или никогаш не се опоравуваат целосно, но барем некои можат да направат нешто подобро да ги примат критиките.

#10: Blade Runner: Enhanced Edition (Switch) – 52

#9: Kamiwaza: Way of the Thief (PS4) – 52

#8: The Waylanders (PC) – 51

#7: The Last Oricru (Xbox Series X) – 50

#6: Zorro: The Chronicles (PS5) – 49

#5: LEGO Brawls (PS5) – 46

#4: XEL (Switch) – 43

#3: Babylon’s Fall (PS5) – 41

#2: CrossfireX (Xbox Series X) – 38

#1: POSTAL 4: No Regerts (PC) – 30

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Игрите од франшизата „Lord of the Rings“ обично се полни со конфликти, без разлика дали сте група џуџиња што навлегува длабоко во рудниците на Морија и се бори против орките, или Голум што се прикрадува низ Мордор и се обидува да не стане вечера за своите непријатели. Играта Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game ги избегнува сите мрачни работи, но наместо тоа им нуди на играчите шанса да уживаат во лабавиот живот на хобитот во селото Бајвотер.

Новозеландската компанија за специјални ефекти Wētā Workshop – која беше одговорна за сценографии, костими и непријателите во трилогијата на LOTR – ја најавија играта минатата година, но трејлерот погоре е нашиот прв правилен поглед на нејзината животна симулација на тема хобит.

Првично што вие ќе направите е хобит „со низа приспособувања“, велат од Wētā, а потоа само ќе го направите она што го прават хобитите: украсете ја вашата куќичка, риболов, сточарство, земјоделие, правење градина и нормално ќе си печете убави пити.

Ќе можете да се задоволувате и со вашите колеги хобити и „да изградите односи со локалното население на Бајвотер помагајќи им да изградат градина, споделувајќи еден од многуте дневни оброци за хобити и многу повеќе“.

Вашата главна цел ќе биде да му помогнете на Бајвотер да стане големо и успешно село со организирање на – Фестивалот Бајвотер. Можеби ќе ве посети и некој познат волшебник…

Зборувајќи за годишните времиња, текот на времето ќе има влијание врз вашите активности, дозволувајќи ви да собирате сезонски култури и цвеќиња и да воведете време кое „влијае на секојдневните рутини“.

Wētā, исто така, пропагира некои „сезонски изненадувања“. Надвор од самото село, ќе можете да барате и изгубени богатства – сепак, веројатно не магично оружје.

Ќе биде интересно да се види како Wētā го обновува животот на минијатурните жители на Средната Земја.

Middle-earth Enterprises му даде на развивачот „најшироката креативна лиценца за толкување на основните учења на книгите“, така што има одредена флексибилност во однос на тоа како ги прикажува.

Сè уште нема тврд датум за издавање, но можете да очекувате патување до Бајвотер во втората половина на 2024 година.