“Death Stranding филмот нема да има Допирни Точки со Играта” изјави Hideo Kojima

Еден од најпознатите креатори на видео игри во изминативе децении – Hideo Kojima фрли повеќе светлина врз неговите планови за претстојната филмска адаптација на еден од неговите гејминг хитови – Death Stranding. Во изминатата недела, Kojima Productions и Hammerstone Studios објавија дека се работи на филм заснован на PS4 играта од 2019 година – Death Stranding. И додека деталите се уште се мали и слаби кога станува збор за тоа кој ќе го напише, режира и глуми проектот, самиот Kojima смета дека филмот ќе нема многу допирни точки со играта. Иако Kojima ќе има доста добра функција сепак нема целиот проект да зависи од него. Он сака да ја смени приказната, но сепак многу од работите нема он да ги прави што е и нормално, не е он режисер.

Во разговор со IGN, Kojima поотворено зборуваше за тоа како се приближува кон снимањето на филмот Death Stranding. Долгогодишниот директор на игри рече дека има многу опции на маса кога станува збор за снимање филм од луѓето кои што работат во филмската индустрија, но изјави дека голем број понуди што ги добил не се во согласност со неговата сопствена визија. И додека Kojima призна дека сè уште не ги знае сите детали за оваа нова адаптација на Death Stranding, не звучи дека главниот протагонист на играта, Sam Porter Bridges, гарантирано е вклучен во филмот! Е тогаш навистина филмот ќе нема допирни точки со играта доколку Norman Reedus не се врати во улогата на Sam.

“We haven’t quite decided that yet. The failure of film adaptations of games from a while back has led to a lot of movies that cater to gamers, right? That’s why they have the same kind of look as a game. I don’t want the Death Stranding movie to be like that. Rather, I’m taking the approach of changing and evolving the world of Death Stranding in a way that suits film well. I made Death Stranding to be a game, and games are games. There’s no real need to turn them into films. So in a way, the Death Stranding movie is taking a direction that nobody has tried before with a movie adaptation of a game.”

Hideo Kojima

Повторно, вреди да се нагласи дека овој филм – Death Stranding е сè уште во раните фази на развој, па затоа е тешко да се знае точно како би можел да излезе во иднина. Сепак, јасно е дека Kojima и оние кои работат во Kojima Productions имаат многу поинаков пристап кон овој проект, особено кога се споредуваат со други ТВ и филмски проекти како The Last of Us, God of War и Uncharted кои бараат подиректно да позајмуваат идеи и елементи на приказната од нивните колеги за видео игри.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.