Мобилните игри на Activision Blizzard прават повеќе пари од верзиите на PC и Конзоли Заедно

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Повеќе од половина од приходите на Activision Blizzard доаѓаат од мобилни игри во април – јуни (Q2) 2022 година.

Според најновиот финансиски извештај на Activision Blizzard, развивачот/издавачот генерирал 535 милиони фунти од продажбата на PC и Конзоли во четвртиот квартал од 2022 година – 275 милиони фунти (332 милиони долари) на PC и 310 милиони фунти (376 милиони долари) на конзоли – додека 688 милиони фунти (831 милиони долари) дошле од нивниот „мобилен и помошен“ бизнис, за кој компанијата вели дека „првенствено ги вклучува приходите од мобилните уреди“. Тоа е повеќе од 50 отсто од целиот нејзин нето приход за тој период.

Дел од ова, се разбира, е затоа што Activision го купи мобилниот развивач King во 2016 година – и во моментов, тоа е најуспешниот дел од бизнисот на ABK – но веројатно не е случајно што Diablo Immortal исто така беше објавен во овој период. Само пред една година во истиот период, приходите од мобилни, конзоли и компјутери беа 658 милиони фунти/795 милиони долари, 612 милиони фунти/740 милиони долари и 520 милиони фунти/628 милиони долари, соодветно, што значи дека само нејзиниот мобилен бизнис го зголемил својот нето приход годишно- на година: приходите од конзолата, од друга страна, се речиси преполовени.

Истиот финансиски извештај неодамна откри дека Diablo Immortal го спречил падот на бројот на корисници на Blizzard и со оглед на скромното зголемување на месечниот активен ангажман на компанијата. Сепак, резултатите исто така покажаа дека активните корисници на Blizzard само малку закрепнале – на местото каде што беа пред нешто повеќе од една година – и приходите остануваат малку намалени од година во година.

Откако падна на 22 милиони месечни активни корисници за кварталот што завршува во март 2022 година, Diablo Immortal му помогна на Blizzard да се врати на 27 милиони за кварталот што завршува на почетокот на јули.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Втората сезона на Overwatch 2 ќе започне следната недела на 6ти декември! Ажурирањето на сезоната носи нов херој во играта заедно со нова мапа, Battle Pass, празнична козметика и многу повеќе…

Оваа вест доаѓа преку новиот трејлер за 2та сезона на Overwatch 2, објавен денеска, кој можете да го погледнете подолу, заедно со нов блог пост од Blizzard. Во трејлерот, го гледаме новиот херој кој се приклучува на списокот на херои – Ramattra како и новата експорт Shambali мапа која влегува во редовната ротација на играта заедно со досегашните. Исто така го гледаме новиот Mythic скин на Junker Queen достапен во новиот Battle Pass како и поглед на некои од празничните скинови од претстојните празнични настани.

With a new season comes a new map pool. Along with our newest map, Shambali Monastery, players can anticipate the return of a fan-favorite, Rialto, and the most epic place on earth, Blizzard World. We’ll be visiting Oasis and Nepal at different times of the day and rotating out Hollywood and Watchpoint: Gibraltar. As a reminder, all off-rotation maps will continue to be available in custom games.” 

Blizzard

Blizzard вели дека темата на 2-та сезона е грчката митологија, што објаснува зошто митските скинови од Battle Pass е Zeus Junker Queen. Овој скин ќе вклучува нови прилагодувања, модели на оружја, гласовни линии и специјални ефекти. Легендарниот скин на Poseidon Ramattra и Легендарниот скин од Hades Pharah може да се заработи и со квестови.

“These heroes and several others will be imbued with awesome god-like powers in our new Battle for Olympus game mode. This new limited-time event will start on January 5 and last until January 19.”

Blizzard

Blizzard исто така враќа два празнични настани: Winter Wonderland and Lunar New Year. Секој настан оваа сезона, вклучувајќи ја и битката за Олимп, ќе има скин како награда што можете да се заработи со играње и исполнување предизвици. Можете исто така да заработите помали работи од сезона 2 со гледање стримери на Overwatch 2 на Twitch.

Сезона 2, исто така, носи неколку промени во рамнотежата на Overwatch 2. Blizzard вели дека се фокусира на масакрирањето на Sojourn’s Rail Gun на растојание за сезона 2, во обид да ги поттикне играчите да ја „искористат големата мобилност на Sojourn за да го затворат растојанието за повеќе да има уништувања”. Doomfist добива „значајни промени кои подобро ја поддржуваат неговата улога како Tank на тимот, додека сè уште го одржува јадрото на стилот на игра на неговиот идентитет на херој“. Севкупно, Blizzard вели дека може да очекувате прилагодувања за Ana, Bastion, Junker Queen, Kiriko, Mercy и Symmetra кога ажурирањето на сезона 2 ќе биде објавено на 6 декември.