Lollipop Chainsaw добива Remake

Lollipop Chainsaw официјално добива римејк, објавија девелоперите од Dragami Games! Враќањето на видео играта од 2012 година од Goichi “Suda51” Suda’s Grasshopper Manufacture во одреден капацитет првпат беше откриен минатиот месец од Yoshimi Yasuda, поранешен извршен директор на Kadokawa Games и извршен продуцент на оригиналната моторна пила Lollipop. Сега е познато дека ова ќе биде целосен римејк, а треба да излезе во 2023 година.

“We, the original development staff on Lollipop Chainsaw, think of the game as very precious to us, and did not want to leave it in limbo, where players who want to play it cannot. As such, we purchased the Lollipop Chainsaw intellectual property from Kadokawa Games, and decided to develop a remake.”

Yoshimi Yasuda

Можете да ја погледнете целосната изјава од Yasuda, споделена на Твитер, вградена подолу:

Имено, иако звучи дека римејкот ќе има добар дел од оригиналниот персонал кој работи на него, ќе има одредени промени. Изјавата укажува дека графиката ќе добие целосен ремонт, на пример, со примена на „пореален пристап“. Дополнително, саундтракот во голема мера ќе се состои од нова музика бидејќи првично имаше 15 лиценцирани песни. Изјавата прави да звучи како да е тешко повторно да се лиценцираат и повеќето од нив нема да се појават во римејкот.

Како што беше наведено погоре, римејкот на Lollipop Chainsaw треба да излезе во одреден момент во 2023 година. Сеуште не се објавени никакви платформи или дефинитивен датум на издавање, но изјавата звучи како да барем ќе се појави на конзолите од тековната генерација. Оригиналната моторна пила Lollipop е ограничена на PlayStation 3 и Xbox 360. Видео-играта hack-and-slash е делумно забележлива по тоа што е напишана од режисерот James Gunn.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај од аналитичарот на Apple, Минг-Чи Куо (забележан преку IGN), компанијата наводно ги прекинува испораките на Apple Vision Pro во 2024 година.

Овој потег, наводно, ќе ги намали испораките на околу 450 илјади уреди, наспроти проектираните 800 илјади што ги очекуваа пазарните аналитичари.

Apple само што го лансираше уредот во февруари, и брзо акумулираше со мешани критики. Уредот вклучуваа над 200 наслови од Apple Arcade, како и поддршка за контролери. Сепак, уредот јасно даде приоритет на пробивање на нови терени во компјутерскиот простор наместо игри.

Скапичок уред…

Извршниот директор на компанијата, Тим Кук, изјави дека уредот ќе воведе нова ера на „Spatial Computing“. Но, пониските пратки подразбираат малку помал оптимизам.

Сепак, извештајот во март сугерираше дека Sony на сличен начин го паузира производството на уредот PSVR2 поради намалената продажба. Извештајот од Yijia Zhai објасни дека „високата цена на VR хардверот делува како главна пречка за неговото проширување“.

Уредот беше лансиран со висока цена од 3.499 долари… Ова е сосема поинаков простор во споредба со традиционалните слушалки за игри. Значи, ако компанијата навистина ги намали испораките, тоа можеби не мора да биде затоа што самите карактеристики се слаби.

Што понатаму?

Минатиот февруари, клучниот Xbox Podcast ги ажурираше фановите за плановите на Мајкрософт за идниот хардвер. Претседателката на Xbox Сара Бонд изјави дека „има некои возбудливи работи кои излегуваат во хардверот што ќе ги споделиме наскоро“.

Немаше спомнување за Xbox VR уред, иако можеби сè уште не е на одмет. Неодамнешните тврдења сугерираат дека Xbox прави прототип на мајчин рачен уред Xbox.

Apple Vision Pro