Lollipop Chainsaw добива Remake

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Lollipop Chainsaw официјално добива римејк, објавија девелоперите од Dragami Games! Враќањето на видео играта од 2012 година од Goichi “Suda51” Suda’s Grasshopper Manufacture во одреден капацитет првпат беше откриен минатиот месец од Yoshimi Yasuda, поранешен извршен директор на Kadokawa Games и извршен продуцент на оригиналната моторна пила Lollipop. Сега е познато дека ова ќе биде целосен римејк, а треба да излезе во 2023 година.

“We, the original development staff on Lollipop Chainsaw, think of the game as very precious to us, and did not want to leave it in limbo, where players who want to play it cannot. As such, we purchased the Lollipop Chainsaw intellectual property from Kadokawa Games, and decided to develop a remake.”

Yoshimi Yasuda

Можете да ја погледнете целосната изјава од Yasuda, споделена на Твитер, вградена подолу:

Имено, иако звучи дека римејкот ќе има добар дел од оригиналниот персонал кој работи на него, ќе има одредени промени. Изјавата укажува дека графиката ќе добие целосен ремонт, на пример, со примена на „пореален пристап“. Дополнително, саундтракот во голема мера ќе се состои од нова музика бидејќи првично имаше 15 лиценцирани песни. Изјавата прави да звучи како да е тешко повторно да се лиценцираат и повеќето од нив нема да се појават во римејкот.

Како што беше наведено погоре, римејкот на Lollipop Chainsaw треба да излезе во одреден момент во 2023 година. Сеуште не се објавени никакви платформи или дефинитивен датум на издавање, но изјавата звучи како да барем ќе се појави на конзолите од тековната генерација. Оригиналната моторна пила Lollipop е ограничена на PlayStation 3 и Xbox 360. Видео-играта hack-and-slash е делумно забележлива по тоа што е напишана од режисерот James Gunn.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!