Final Fantasy XVI ќе Биде Долга Игра – Многу Нови Детали

Square Enix откри приближно колку време ќе биде потребно за целосно комплетирање на Final Fantasy XVI кога ќе излезе на PlayStation 5 подоцна оваа година. Во последниве месеци, Square Enix почна посилно да го промовира следниот главен влез во серијалот на Final Fantasy пред неговото пристигнување во јуни. И додека има уште многу што сè уште не знаеме за Final Fantasy XVI, сега сме информирани колку време треба да биде потребно за да ги достигнеме кредитите на играта.

Во новиот разговор со Famitsu (во превод на @aitaikimochi), директорот на Final Fantasy XVI – Hiroshi Takai, и продуцентот Naoki Yoshida, поискрено зборуваа за играта и нејзината потенцијална должина. Најмалку, Takai рече дека на FFXVI треба да му бидат потребни вкупно околу 35 часа за да се види до крај. Меѓутоа, кога се зема предвид споредната содржина што е спакувана во играта, ќе бидат потребни поблиску до 70 или 80 часа за да се види сето она што го има Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI is a story-driven game that will take you on a roller coaster trip,” said Takai of the game’s length. “You’ll see the entirety of Clive’s way of life, and the game will probably take about 35 hours to clear. If we include side content, [it] can be double that amount.”

“For this game, we really wanted the player to be able to experience the story from start to finish,” Yoshida said. “If the story length was too long, then it might get tiring to play. That’s why we want Final Fantasy XVI to feel like a roller coaster experience where just when you think you can see the road ahead of you, you’re pulled into another direction.”

Зборувајќи повеќе за тоа зошто е одлучено за оваа должина, Јошида објасни дека не сака главниот пат на Final Fantasy XVI да биде премногу долг бидејќи „гејмерите деновиве се навистина зафатени со други работи“. Како такви, Јошида и Такаи одлучија дека сакаат главната приказна да биде што е можно пократка (во разумно) за играчите да можат барем да ја видат основната приказна до крај, ако ништо друго.

Final Fantasy XVI треба да излезе ова лето на 22-ри јуни. Кога ќе пристигне, ќе може исклучиво да се репродуцира на PS5. Square Enix, исто така, претходно се закачи дека верзијата на играта за компјутер најверојатно ќе се појави во иднина, но ова сè уште не стана официјално.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.