Final Fantasy XVI ќе Биде Долга Игра – Многу Нови Детали

Square Enix откри приближно колку време ќе биде потребно за целосно комплетирање на Final Fantasy XVI кога ќе излезе на PlayStation 5 подоцна оваа година. Во последниве месеци, Square Enix почна посилно да го промовира следниот главен влез во серијалот на Final Fantasy пред неговото пристигнување во јуни. И додека има уште многу што сè уште не знаеме за Final Fantasy XVI, сега сме информирани колку време треба да биде потребно за да ги достигнеме кредитите на играта.

Во новиот разговор со Famitsu (во превод на @aitaikimochi), директорот на Final Fantasy XVI – Hiroshi Takai, и продуцентот Naoki Yoshida, поискрено зборуваа за играта и нејзината потенцијална должина. Најмалку, Takai рече дека на FFXVI треба да му бидат потребни вкупно околу 35 часа за да се види до крај. Меѓутоа, кога се зема предвид споредната содржина што е спакувана во играта, ќе бидат потребни поблиску до 70 или 80 часа за да се види сето она што го има Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI is a story-driven game that will take you on a roller coaster trip,” said Takai of the game’s length. “You’ll see the entirety of Clive’s way of life, and the game will probably take about 35 hours to clear. If we include side content, [it] can be double that amount.”

“For this game, we really wanted the player to be able to experience the story from start to finish,” Yoshida said. “If the story length was too long, then it might get tiring to play. That’s why we want Final Fantasy XVI to feel like a roller coaster experience where just when you think you can see the road ahead of you, you’re pulled into another direction.”

Зборувајќи повеќе за тоа зошто е одлучено за оваа должина, Јошида објасни дека не сака главниот пат на Final Fantasy XVI да биде премногу долг бидејќи „гејмерите деновиве се навистина зафатени со други работи“. Како такви, Јошида и Такаи одлучија дека сакаат главната приказна да биде што е можно пократка (во разумно) за играчите да можат барем да ја видат основната приказна до крај, ако ништо друго.

Final Fantasy XVI треба да излезе ова лето на 22-ри јуни. Кога ќе пристигне, ќе може исклучиво да се репродуцира на PS5. Square Enix, исто така, претходно се закачи дека верзијата на играта за компјутер најверојатно ќе се појави во иднина, но ова сè уште не стана официјално.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Игрите од франшизата „Lord of the Rings“ обично се полни со конфликти, без разлика дали сте група џуџиња што навлегува длабоко во рудниците на Морија и се бори против орките, или Голум што се прикрадува низ Мордор и се обидува да не стане вечера за своите непријатели. Играта Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game ги избегнува сите мрачни работи, но наместо тоа им нуди на играчите шанса да уживаат во лабавиот живот на хобитот во селото Бајвотер.

Новозеландската компанија за специјални ефекти Wētā Workshop – која беше одговорна за сценографии, костими и непријателите во трилогијата на LOTR – ја најавија играта минатата година, но трејлерот погоре е нашиот прв правилен поглед на нејзината животна симулација на тема хобит.

Првично што вие ќе направите е хобит „со низа приспособувања“, велат од Wētā, а потоа само ќе го направите она што го прават хобитите: украсете ја вашата куќичка, риболов, сточарство, земјоделие, правење градина и нормално ќе си печете убави пити.

Ќе можете да се задоволувате и со вашите колеги хобити и „да изградите односи со локалното население на Бајвотер помагајќи им да изградат градина, споделувајќи еден од многуте дневни оброци за хобити и многу повеќе“.

Вашата главна цел ќе биде да му помогнете на Бајвотер да стане големо и успешно село со организирање на – Фестивалот Бајвотер. Можеби ќе ве посети и некој познат волшебник…

Зборувајќи за годишните времиња, текот на времето ќе има влијание врз вашите активности, дозволувајќи ви да собирате сезонски култури и цвеќиња и да воведете време кое „влијае на секојдневните рутини“.

Wētā, исто така, пропагира некои „сезонски изненадувања“. Надвор од самото село, ќе можете да барате и изгубени богатства – сепак, веројатно не магично оружје.

Ќе биде интересно да се види како Wētā го обновува животот на минијатурните жители на Средната Земја.

Middle-earth Enterprises му даде на развивачот „најшироката креативна лиценца за толкување на основните учења на книгите“, така што има одредена флексибилност во однос на тоа како ги прикажува.

Сè уште нема тврд датум за издавање, но можете да очекувате патување до Бајвотер во втората половина на 2024 година.