Apex Legends постави уште еден рекорд, поставувајќи нов минимален дневен врв/пик од 329.041 играчи на Steam минатиот месец.
Бидејќи тоа го одразува само бројот на играчи на Steam и не ги опфаќа илјадниците играчи кои се вжештуваат на конзолата, исто така, тоа е значајна пресвртница за омилениот Battle-Royale на фановите на Respawn, и дополнително е зајакнат со неодамна ревидираниот истовремен на стрелецот врв на играчите, кој исто така беше скршен претходно овој месец.
Како што беше потврдено на SteamDB и забележано од PCGN, во јули, минималниот дневен врв беше 311.275, но во август скокна на 329.041 играч. Просечниот дневен врв исто така се зголеми; додека претходниот максимум од 339.363 беше поставен во мај кога беше објавена 13-та сезона, сега изнесува 414.130.
Со оглед на тоа што новиот врвен број на играчи на Apex Legends од 500.000+ беше поставен за време на лансирањето на сезона 14, тоа сугерира дека без оглед на метриката што сакате да ја користите за да го измерите успехот, Apex Legends е победник… и тоа е и покрај напорите да се мобилизираат обожавателите со #НеАпексАвгуст протест.
“Fun, chaotic, and built on fantastically snappy gunplay, Respawn’s surprise battle royale hit the floor running, and we fell for it faster than Bangalore drop, shock and locks,” I wrote in my recent State of the Game summary of Apex Legends.
Apex Legends’ arrival was smooth, too, immediately feeling polished, and it offered a frantic, pacey twist on the battle royale formula. It became our go-to game, not for a few weeks or months, but for years… but the wheels started to fall off for us when Apex Legends introduced skill-based matchmaking.”