Apex Legends во август 2022 го достигнала својот најголем пик на играчи

Apex Legends постави уште еден рекорд, поставувајќи нов минимален дневен врв/пик од 329.041 играчи на Steam минатиот месец.

Бидејќи тоа го одразува само бројот на играчи на Steam и не ги опфаќа илјадниците играчи кои се вжештуваат на конзолата, исто така, тоа е значајна пресвртница за омилениот Battle-Royale на фановите на Respawn, и дополнително е зајакнат со неодамна ревидираниот истовремен на стрелецот врв на играчите, кој исто така беше скршен претходно овој месец.

Како што беше потврдено на SteamDB и забележано од PCGN, во јули, минималниот дневен врв беше 311.275, но во август скокна на 329.041 играч. Просечниот дневен врв исто така се зголеми; додека претходниот максимум од 339.363 беше поставен во мај кога беше објавена 13-та сезона, сега изнесува 414.130.

Со оглед на тоа што новиот врвен број на играчи на Apex Legends од 500.000+ беше поставен за време на лансирањето на сезона 14, тоа сугерира дека без оглед на метриката што сакате да ја користите за да го измерите успехот, Apex Legends е победник… и тоа е и покрај напорите да се мобилизираат обожавателите со #НеАпексАвгуст протест.

“Fun, chaotic, and built on fantastically snappy gunplay, Respawn’s surprise battle royale hit the floor running, and we fell for it faster than Bangalore drop, shock and locks,” I wrote in my recent State of the Game summary of Apex Legends.

Apex Legends’ arrival was smooth, too, immediately feeling polished, and it offered a frantic, pacey twist on the battle royale formula. It became our go-to game, not for a few weeks or months, but for years… but the wheels started to fall off for us when Apex Legends introduced skill-based matchmaking.”

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.