Извршниот Директор на Microsoft сака повеќе да не постојат Ексклузиви

Извршниот директор на Мајкрософт, компанијата која што е нормално сопственик на Xbox, сака да стави крај на идејата за ексклузиви. Сè додека постои, индустријата за игри има неколку компании кои ги издаваат овие големи, фенси машини кои треба да траат околу една деценија. За да ве охрабрат да изберете едно пред друго, тие прават ексклузивни игри над нив. Mario, Halo, Uncharted, The Last of Us, Gears of War, листата продолжува и продолжува, но тоа е голем дел од идентитетот на конзолата. Со тоа, ексклузивноста на конзолата станува сè поспорна во последниве години, особено кога овие носители на платформи бркаат програмери и франшизи од трети страни како Spider-Man, Final Fantasy и повеќе за да ги направат ексклузивни.

Ова стана главна точка за разговор за време на сослушувањето помеѓу Microsoft и FTC во врска со стекнувањето на Activision од страна на првиот. Постои голема загриженост дека Мајкрософт би можел да го направи Call of Duty, една од најголемите франшизи во игрите, ексклузива доколку не се провери. Мајкрософт соопшти дека нема намера да го прави тоа. Со тоа, извршниот директор на Мајкрософт, Сатја Надела, сведочеше денес (преку The Verge) и истакна дека главниот на Xbox Фил Спенсер е оставен задолжен за таквите видови одлуки. Сепак, Надела истакна дека ако зависи од него, веројатно ќе ги искорени ексклузивните игри.

“If it was up to me I would love to get rid of the entire exclusives on consoles, but that’s not for me to define especially as a low share player in the console market. The dominant player there [Sony] has defined market competition using exclusives, so that’s the world we live in. I have no love for that world.”

Satya Nadella, Microsoft CEO

Дали некогаш ќе дојде ден во кој ексклузивците не постојат или не е мистерија. Се чини прилично малку веројатно со оглед на тоа колку успешни беа Nintendo и PlayStation со нивните. Xbox има некои хитови, но тие дефинитивно паднаа во последниве години.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.