Diablo IV ќе добива Нов Story Контент на секои 3 Месеци

Diablo IV треба да добива големи и мрсни квартални ажурирања на секои три месеци, од кои ажурирања што ќе воведат нови приказни.

Во најновата насловна приказна на Game Informer, помошниот директор на играта Diablo IV – Joe Piepiora, се изјави дека иако се двоуми да го користи зборот „проширување“, тримесечните ажурирања на играта по лансирањето ќе се состојат од дополнителна содржина на приказната која ќе биде поврзана со новата механика и карактеристики на секое ажурирање. Ажурирањата дополнително ќе бидат придружени со Battle Pass, која ќе доаѓа и во бесплатни и во премиум форми. Blizzard претходно потврди дека првата сезона на играта нема да излезе заедно со Diablo IV, туку ќе дојде нешто подоцна.

Blizzard неодамна понуди повеќе информации за тоа како точно ќе изгледа ENDGAME на Diablo IV во видеото погоре. Nightmare Dungeons, заедно со областите во отворениот свет наречени Хелтиди, ќе го сочинуваат најголемиот дел од искуството на крајната игра. Nightmare Dungeons служат како поцврсти, ремиксирани верзии на повеќе од 100 Dungeons присутни во Diablo IV при лансирањето, со различни афикси што дополнително ја зачинуваат можноста за репродукција на секој Dungeon.

Во насловната приказна, Blizzard откри две дополнителни афикси што играчите ќе треба да ги надминат кога ќе стигнат до Endgame делот на Diablo IV Nightmare Dungeons. Еден таков афикс ќе види како непобедлив столб од молња кој постојано ќе ги брка играчите низ Dungeon, додека друг ќе додаде сенка што ги следи играчите, а на друг ќе им го замати видот и ќе повика дополнителни непријатели. Blizzard, исто така, сподели неколку нови детали за Helltides за Game Informer, појаснувајќи дека повеќе области во светот можат да бидат погодени од Helltides одеднаш и да опстојат ограничено време. Посмртоносните непријатели ќе се појават во границите на Helltide, вклучувајќи ремикс верзии на различни шефови од целата игра.

Неодамнешната бета верзија на Diablo IV беше најголемата во историјата на франшизата, со милиони играчи достигнаа ниво 20 и бараа бета-ексклузивни награди. Blizzard планира да организира пренос во живо на 20ти април за да одговори на бета повратните информации и да се нурне подлабоко во тоа како ќе функционираат системите за завршна игра на Diablo IV. Играта треба да пристигне на 6 јуни.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.