Final Fantasy XVI ќе Биде Долга Игра – Многу Нови Детали

Square Enix откри приближно колку време ќе биде потребно за целосно комплетирање на Final Fantasy XVI кога ќе излезе на PlayStation 5 подоцна оваа година. Во последниве месеци, Square Enix почна посилно да го промовира следниот главен влез во серијалот на Final Fantasy пред неговото пристигнување во јуни. И додека има уште многу што сè уште не знаеме за Final Fantasy XVI, сега сме информирани колку време треба да биде потребно за да ги достигнеме кредитите на играта.

Во новиот разговор со Famitsu (во превод на @aitaikimochi), директорот на Final Fantasy XVI – Hiroshi Takai, и продуцентот Naoki Yoshida, поискрено зборуваа за играта и нејзината потенцијална должина. Најмалку, Takai рече дека на FFXVI треба да му бидат потребни вкупно околу 35 часа за да се види до крај. Меѓутоа, кога се зема предвид споредната содржина што е спакувана во играта, ќе бидат потребни поблиску до 70 или 80 часа за да се види сето она што го има Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI is a story-driven game that will take you on a roller coaster trip,” said Takai of the game’s length. “You’ll see the entirety of Clive’s way of life, and the game will probably take about 35 hours to clear. If we include side content, [it] can be double that amount.”

“For this game, we really wanted the player to be able to experience the story from start to finish,” Yoshida said. “If the story length was too long, then it might get tiring to play. That’s why we want Final Fantasy XVI to feel like a roller coaster experience where just when you think you can see the road ahead of you, you’re pulled into another direction.”

Зборувајќи повеќе за тоа зошто е одлучено за оваа должина, Јошида објасни дека не сака главниот пат на Final Fantasy XVI да биде премногу долг бидејќи „гејмерите деновиве се навистина зафатени со други работи“. Како такви, Јошида и Такаи одлучија дека сакаат главната приказна да биде што е можно пократка (во разумно) за играчите да можат барем да ја видат основната приказна до крај, ако ништо друго.

Final Fantasy XVI треба да излезе ова лето на 22-ри јуни. Кога ќе пристигне, ќе може исклучиво да се репродуцира на PS5. Square Enix, исто така, претходно се закачи дека верзијата на играта за компјутер најверојатно ќе се појави во иднина, но ова сè уште не стана официјално.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.