Иднината на Silent Hill

Silent Hill 2 Remake

Silent Hill конечно се враќа откако франшизата беше отсутна повеќе од една деценија и се враќа со повеќе нови игри, вклучително и римејк на Silent Hill 2. Silent Hill е една од врвните хорор франшизи во игрите, иако е тивко од P.T. која дури и не беше главна игра. Silent Hill: Downpour беше последната соодветна игра на Silent Hill и беше објавена во 2012 година, така што помина доста време откако го видовме морничавиот, маглив град. Konami во голема мера ги напали фановите кога станува збор за игрите за време на ерата на Xbox One и PS4, откажувајќи ги проектите како играта Silent Hills на Hideo Kojima, која веројатно би била најдобра кога станува збор за хорор игрите, само ради него.

Сепак, за да го надополни недостатокот на нови игри на Silent Hill во последната деценија, Konami се впушта во франшизата. Преработката на Silent Hill 2 е еден од насловите за кои се шпекулира веќе подолго време и конечно се случува. Преработката беше потврдена за време на видео настан од Konami. Silent Hill 2 е веројатно најомилената игра во целата франшиза и навистина се наведнува на расположениот, трагичен психолошки хорор по кој е позната серијата и е логичното место за Konami да започне доколку сака да ја оживее IP. Не само што се враќа на една од игрите што ја ставија серијата на картата за ветераните, туку се надеваме дека треба да ги привлече луѓето кои никогаш не ја доживеале серијата. Со римејкот управува Bloober Team, развивачот одговорен за Blair Witch и The Medium, што можеби е контроверзен избор. Римејкот на Silent Hill 2 ќе биде ексклузивен за PlayStation 5 и PC 12 месеци, а потоа ќе може да биде објавен и на други платформи како што е Xbox.

Засега, не е јасно какви промени ќе бидат направени во овој римејк покрај графиката и не е познато дали овој римејк ќе вклучува или не некои од почудните работи, како што е алтернативниот крај со НЛО. Можно е Bloober Team само да ги удвои сите мрачни работи и да лизга околу полесните елементи, но останува да се види.

Silent Hill: Townfall

По години на шпекулации, Konami го објави Silent Hill: Townfall. Играта е нов наслов од Annapurna Interactive и No Code. Тимот претходно работеше на Stories Untold и Observation. До моментот на пишување, играта нема официјална дата за издавање, па дури и најавени платформи! Сепак, креативниот директор Jon McKellan кажа дека повеќе информации ќе бидат откриени „во новата година“. Се надеваме дека фановите нема да чекаат предолго за дополнителни информации!

Досега, играта изгледа интересно, но тешко е навистина да се збори многу од прикажаното! Во најмала рака, се чини дека развивачот е на силна патека со тонот и сликите. Серијалот на Silent Hill значи многу за многу гејмери ширум светот, така што има голем притисок да се постигне ова како што треба и конечно да се испорача нова игра кој прави долгото чекање да изгледа вредно. Веројатно ќе научиме многу повеќе за овој нов проект во текот на следните месеци, но засега, фановите на Silent Hill ќе треба само да се задоволат со она што беше прикажано за време на денешниот пренос!

Return to Silent Hill – Филм

Konami официјално го објави новиот филм на Silent Hill наречен Return to Silent Hill оваа недела за време на својот шоукејс фокусиран на стрим по неколкумесечни гласини за новите проекти на Silent Hill кои наводно се во фаза на работа. Филмот особено беше оној за кој се зборуваше неколку пати во минатото благодарение на коментарите на Christophe Gans, режисерот на првиот филм на Silent Hill. Gans се појави и за време на стримот на Silent Hill, за да потврди дека ќе се врати да го режира Return to Silent Hill, како и со Victor Hadidа, продуцентот на оригиналните филмови на Silent Hill, кој исто така се враќа да го продуцира овој.

За време на прес-тури и интервјуа за дела кои не се поврзани со серијата Silent Hill, Ганс беше доста претстоен во минатото во врска со плановите за оживување на името Silent Hill. Додека гласините и теориите од инсајдерите повеќепати тврдеа дека Konami има некои работи во работа со поранешни и нови програмери, Ганс штотуку излезе и рече дека франшизата ќе биде „релансирана во однос на видео игрите“.

Silent Hill F

Silent Hill: F е официјално претставена на шоукејсот на Silent Hill на Konami, што има одредена сличност со протечената гласина „Project Sakura“ од пред неколку месеци. Konami штотуку дебитираше со својот пренос во живо на Silent Hill, откривајќи дека римејкот на Silent Hill 2 е реален и ни дава сосема нова игра наречена Silent Hill: Ascension, која се чинеше дека е наслов фокусиран на повеќе играчи.

Конечното откритие на целата изложба беше Silent Hill: f, „сосема нова игра на Silent Hill“ која може да биде поврзана со гласините за „Project Sakura“ од пред неколку месеци. На трејлерот се гледа ученичка како се пробива низ напуштен град, а се повеќе и повеќе се исцрпува во градот во кој патува. Додека таа го прави тоа, црвените пипала се обвиткуваат околу околината и изгледаат како да се прикачуваат на неа, навидум обидувајќи се да се закачат за неа. Пипалата потоа почнуваат да личат на цвеќиња кон крајот на приколката, пред да се открие што е веројатно девојката која седи во полето со цвеќиња додека нејзиното лице страшно се лупи и паѓа на подот. Потоа се појавува насловот „Silent Hill: f“.

Не беа потврдени дополнителни детали за Silent Hill: f, така што се чини дека е многу рано во развој. Konami, исто така, не го потврди тоа во стримот, но се чини дека Silent Hill: f и Project Sakura се едно исто, бидејќи и двајцата имаат некои впечатливи визуелни сличности и „f“ во насловот многу добро може да значи Silent. Рид: Цвет. Сè додека не видиме повеќе од играта, што се чини малку веројатно со оглед на тоа дека сè уште е многу јасно, веројатно нема да знаеме дали двете се поврзани, бидејќи би требало да го видиме главниот лик што беше прикажан во протечената концептуална уметност. да бидете сигурни. Исто така, се чинеше дека Проектот Сакура е сместен во Британија, па дефинитивно сè уште не е потврдено. Барем обожавателите на Silent Hill конечно имаат неколку работи на кои треба да очекуваат.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути