Мобилните игри на Activision Blizzard прават повеќе пари од верзиите на PC и Конзоли Заедно

Повеќе од половина од приходите на Activision Blizzard доаѓаат од мобилни игри во април – јуни (Q2) 2022 година.

Според најновиот финансиски извештај на Activision Blizzard, развивачот/издавачот генерирал 535 милиони фунти од продажбата на PC и Конзоли во четвртиот квартал од 2022 година – 275 милиони фунти (332 милиони долари) на PC и 310 милиони фунти (376 милиони долари) на конзоли – додека 688 милиони фунти (831 милиони долари) дошле од нивниот „мобилен и помошен“ бизнис, за кој компанијата вели дека „првенствено ги вклучува приходите од мобилните уреди“. Тоа е повеќе од 50 отсто од целиот нејзин нето приход за тој период.

Дел од ова, се разбира, е затоа што Activision го купи мобилниот развивач King во 2016 година – и во моментов, тоа е најуспешниот дел од бизнисот на ABK – но веројатно не е случајно што Diablo Immortal исто така беше објавен во овој период. Само пред една година во истиот период, приходите од мобилни, конзоли и компјутери беа 658 милиони фунти/795 милиони долари, 612 милиони фунти/740 милиони долари и 520 милиони фунти/628 милиони долари, соодветно, што значи дека само нејзиниот мобилен бизнис го зголемил својот нето приход годишно- на година: приходите од конзолата, од друга страна, се речиси преполовени.

Истиот финансиски извештај неодамна откри дека Diablo Immortal го спречил падот на бројот на корисници на Blizzard и со оглед на скромното зголемување на месечниот активен ангажман на компанијата. Сепак, резултатите исто така покажаа дека активните корисници на Blizzard само малку закрепнале – на местото каде што беа пред нешто повеќе од една година – и приходите остануваат малку намалени од година во година.

Откако падна на 22 милиони месечни активни корисници за кварталот што завршува во март 2022 година, Diablo Immortal му помогна на Blizzard да се врати на 27 милиони за кварталот што завршува на почетокот на јули.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN