Започна продукцијата за Halo Сезона 2

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Втората сезона на Halo официјално започна со спремање и снимање во Исланд, објави денеска Paramount+. Компанијата претходно објави дека веќе е нарачана втора сезона пред првата да биде премиерно прикажана на почетокот на оваа година на услугата за стриминг. Покрај Исланд, втората сезона на Halo се очекува да се снима и во Будимпешта, Унгарија подоцна оваа година. Очекувано, во втората сезона се враќа Pablo Schreiber (Master Chief) како и остатокот од Silver Team.

Покрај почетокот на продукцијата, Paramount+ откри дека Joseph Morgan (Vampire Diaries) и Cristina Rodlo (No One Gets Out of Here Alive) ѝ се придружиле на актерската екипа во 2-та сезона како James Ackerson и Talia Perez, соодветно. Акерсон е опишан како „застрашувачки оперативец за разузнавање кој ја поминал својата кариера искачувајќи се во редовите на тајната Канцеларија за поморско разузнавање на СБ на ОН“, додека Перез е опишан како „каплар специјализиран за лингвистика за комуникациска единица на Маринскиот корпус на ОН и релативно нов регрут кој допрва треба да видиме вистинска борба“. Дополнително, членовите на актерската екипа на Halo, Фиона О’Шонеси (Лаера) и Тајлан Бејли (Кеслер) ќе се вратат како редовни серии оваа сезона.

Можете да погледнете фотографија од Silver Team на сетот за Halo сезона 2:

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!