Нова Dune игра ставена на Kickstarter

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Започна Kickstarter капања за новата Dune: War for Arrakis. Новата Друштвена Игра, дизајнирана од дизајнерите на War of the Ring, Marco Maggi и Francesco Nepitello, е игра со 2 до 4 играчи што ги спротивставува силите на House Harkonnen против Paul Atreides и неговата армија од герилски борци Фремен. Како и War for the Ring, Dune: War for Arrakis има асиметрична игра – страната на Harkonnen се обидува целосно да ги избрише силите на Fremen со уништување на нивните Sietches. Во меѓувреме, страната на Atreides се обидува да заврши скриена цел, која може да ја заврши со освојување поени на три различни патеки, со што ќе го зацементира подемот на Atreides на власт.

Додека играчите ќе ги маневрираат своите сили низ пустината Arrakis ширум планетата, ликовите од романите на DUNE ќе се појавуваат како водачи, обезбедувајќи бонуси за борба кога се користат. Неколку ликови ќе „еволуираат“ со текот на времето (и Paul и Jessica ќе имаат повеќе минијатури), додека другите ликови ќе се појавуваат само на дел од играта кога ќе се случат одредени настани. Играчите, исто така, ќе треба да се справат со трајната закана од Sandworms, со тоа што Fremen ќе можат да повикаат Sandworm и да го искористат за да ги извадат силите Harkonnen.

Ќе забележиме дека War of the Ring е една од највисоко оценетите игри на сите времиња на BoardGameGeek и дека Dune: War for Arrakis се чини дека користи дел од механиката од таа игра, но со карактеристична тема Dune.

Поддржувачите на Kickstarter ќе добијат копија од играта со залог од 110 долари, иако трошоците за испорака ќе се применат посебно. Заклучно со пресот, Kickstarter собра над 200.000 долари, што е двојно повеќе од неговата првична цел од 100.000 долари.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!