God of War Ragnarök добива Бранови од Негативни Рецензии

God of War Ragnarök е ужасно погодена со бран на негативни критики од корисниците по едно од најуспешните лансирања во историјата на видео игрите, и најдоброто лансирање во историјата на PlayStation. God of War Ragnarök беше една од најочекуваните игри за оваа 2022 година. Претходникот ја освои најголемата награда – Game of the Year во 2018 година, победувајќи ги хитовите како Red Dead Redemption 2 и Marvel’s Spider-Man. God of War Ragnarök ја заработи својата возбуда откако претходната игра беше крената како ремек дело од обожавателите и критичарите. Sony, исто така, го најави продолжението пред објавувањето на PS5, давајќи им на сопствениците на новата конзола нешто на што треба да очекуваат. По неколку месеци долготрајна тишина, маркетинг кампањата за играта правилно започна во текот на летото, но сепак беше воздржана да ги задржи тајните на играта. По објавувањето, God of War Ragnarok беше пофалена и стана најбрзо продаваната игра на PlayStation во историјата.

Продолжението Ragnarok беше премногу чекана од илјадници гејмери низ целиот свет до степен што уште пред да излезе самата игра беше насилно победувано за играта да добие Game of The Year. Причината зошто фановите пристилно го правеа тоа е бидејќи Ragnarok оваа година го имаше најголемиот противник што за жал немаше никаков начин да ја победи! Elden Ring ја освои наградата Game of the Year и навистина немаша начин да ја победи. Иако Ragnarok освои огромен број награди на Video Game Awards 2022, сепак Elden Ring си ја зема најголемата и најбитната.

После победата (и малку пред) God of War Ragnarok доби огромен бран на негативни рецензии од луѓе на Metacritic. Иако можеби не е фер да се нарече „бомбардирање“, бидејќи играта сè уште има солиден резултат од 7,9 User Score, таа се чувствува како силен контраст со претежно позитивните критики. Многу негативни критики и даваат на играта 0 (НУЛА?!), што едноставно изгледа нефер да не кажеме педерски и моронски, со оглед на тоа дека играта е целосно функционална дури и ако не ви се допаѓаат нејзините креативни одлуки. Различни критики ја наведуваат играта како „досадна“, „повторлива“ и „преценета“. Некои дури го нарекуваат темпото на играта, забележувајќи дека таа премногу ја запира акцијата за да ја раскаже својата приказна и го принудува играчот на долги замарања.

Се разбира, ова се прилично фер критики сами по себе, дури и ако резултатот изгледа како хипербола. Сепак, некои од овие негативни прегледи на корисниците почнуваат да ги покажуваат нивните вистински намери зад нивниот резултат. Еден преглед се спротивстави на „вметнувањето модерна политика во медиумите“ без да елаборира што значи тоа, а друг го обвини за нивните проблеми со играта на Sony Santa Monica што вработува „женски“ и „развивачи на lbgtq“. Последната рецензија, исто така, се пожали дека Кратос го направил премногу мек, што резултирало со „слаб“ и „женствен“. Иако секој има право на свое мислење, некои од овие прегледи на корисниците дефинитивно се чувствуваат малку чудно.

Некои од овие негативни рецензии на корисниците почнуваат да ги покажуваат нивните вистински намери зад нивниот резултат. Една рецензија се спротивстави на „вметнувањето модерна политика во игрите и медиумите“ без да елаборира што значи тоа, а друг ја обвини играта за нивните проблеми со играта на Sony Santa Monica што вработува „девојки како девелопери и развивачи кои се дел на LGBT“. Последната рецензија, исто така, се пожали дека Kratos го направиле премногу мек и слаб изглед кој личел на жена…… Иако секој има право на свое мислење, некои од овие прегледи на корисниците дефинитивно се чувствуваат малку чудно.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.