Играч ја поминал цела Dark Souls 3 без да направи чекор

Многу од игрите на FromSoftware се казниви. Тие бараат смиреност, трпение и брзи рефлекси, бидејќи секој погрешен потег или панично дејство може – и честопати – да резултира со нецеремонијална смрт. Значи, би помислиле дека искористувањето на секоја алатка во вашиот арсенал при истражувањето на игрите на FromSoft би било беспрекорно. Но, Јутјуберот ymfah го направи Dark Souls 3 многу потешко, ограничувајќи го неговото движење во играта на сè освен одење.

ymfah е YouTube-р кој редовно поставува глупави видеа со „трик со трикови“ на игрите на FromSoft, како онаа каде што користел само пиштоли во Bloodborne. Претходно овој месец, тој објави видео во кое го прави неверојатното: победувајќи го Dark Souls 3 без одење. За да бидете сигурни, сè уште има движење. ymfah користеше различни експлоатирања и механики за да се движи наоколу, вклучително и дефектот TearDrop за да ги заобиколи кутиите на смртта и вештината на брз чекор како цртичка на Bandit’s Knife. Но, инаку, и отиде дотаму што го исклучи својот лев аналоген стап, ymfah потроши многу време за да дојде до последниот шеф на Dark Souls 3.

Тоа е смешен подвиг во пракса. ymfah ја избра класата на крадци за Bandit’s Knife, која не само што ја има таа вештина за брзо оружје, туку и изведува брзи и удирања напред. Покрај камата, крадецот започнува и со краток лак кој, кога е насочен, ја ресетира позицијата на вашиот фотоапарат и ликот.

Откако утврди некои параметри – како што се без движења на тастатурата или стапчињата и без повторно сврзување на копчињата – ymfah започна со спамирање на лесен напад и вештина за брз чекор за движење напред, заклучување на непријателите и насочување со лакот да се сврти и се обидува да избегне какви било непотребни се бори на патот. Последниот дел беше безнадежна неможност што на крајот доведе до многу, многу смртни случаи. Ако ова звучи дополнително, тоа е затоа што е така.

„Сакам да се предизвикувам себеси со интересни идеи“, рече Имфах. „Поконкретно, сакам да решавам предизвици како загатки. Поставувам строга цел, планирам однапред користејќи го знаењето за играта, а кога ќе наидам на неочекувана пречка се обидувам да ја надминам со нови и интересни идеи. Јас сум на компјутер, па ги користев поставките на контролерот за пареа за да го оневозможам мојот лев стап. Тоа навистина не беше потребно бидејќи вежбав со Skyrim без одење и тогаш не го допрев стапот“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.