Во изработка е Triple-A Unreal Engine 5 Dungeons & Dragons Игра

Во подготовка е нова голема Dungeons & Dragons игра од Invoke Studios, ребрендираниот развивач на Dungeons & Dragons: Dark Alliance порано позната како Tuque Games. Проектот го води Dominic Guay, 20-годишен ветеран на Ubisoft, кој работеше на Splinter Cell пред да стане сениор-продуцент на Watch Dogs и неговото продолжение.

Сопственикот на Invoke и издавачот на D&D – Wizards of the Coast, го објави новиот проект оваа недела со само неколку детали: дека ќе има Triple-A опсег и ќе биде развиен на Unreal Engine 5.

Guay моментално работи со тим од 80 луѓе на проектот, кој ќе зголеми до 200 вработени до 2025 година. Развојот е сè уште рано, тогаш – и ова е уште една од оние најави каде што зборот се објавува таму сега за да се привлечат дополнителен талент на тимот.

“We have the largest and most popular brand of fantasy role-playing games in Dungeons & Dragons. Such a brand, with 50 years of history behind it, inspires developers and gives us enormous creative freedom. Our focus is on high-quality triple-A games and we will have the means to achieve our ends.”

Dominic Guay

Во соопштението за пресот, Wizards of the Coast рече дека Invoke е „едно од главните студиа во Монтреал што се концентрира на AAA фантази игри и единствено во Канада што го прави тоа со Wizards“. Што се однесува до другите франшизи со Triple-A Fantasy, главното канадско студио на BioWare во Edmont работи на Dragon Age: Dreadwolf, додека полскиот HQ на CD Projekt е рано во развој на новата трилогија на игри The Witcher. Еве се надеваме дека барем еден од нив ќе започне во не толку далечна иднина.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Следната Battlefield игра нема да биде само игра на EA направена од DICE. Наместо тоа, ќе има четири различни студија кои ќе работат на следниот наслов од франшизата. EA ја одржаа својата конференција за Денот на инвеститорите 2024 година, и даде малку повеќе информации за тоа кој ќе ја развива играта и на кој начин.

Според компанијата, DICE ќе се фокусира на онлајн мултиплеер на играта. Motive, кој беше најавено дека ќе се пресели во Battlefield претходно оваа година, ќе работи на кампањата. Criterion Games, кои работеа на Battlefield V, како и на франшизата Need For Speed, работи и на кампањата и на мултиплеер. И на крај, Ripple Effect работат на „ново искуство“ кое ќе биде објавено во иднина.

Неодамна, EA потврди претходна ексклузива за медиумот Insider Gaming во врска со карактеристиките за следната игра на Battlefield. Играта ќе има враќање на мапи со 64 играчи, систем базиран на класи, и ќе биде објавена некаде во 2025 година.

Повеќе информации за играта ќе бидат откриени подоцна, вклучувајќи прв поглед на играта, режимите, датумот на објавување и многу повеќе.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!