Во изработка е Triple-A Unreal Engine 5 Dungeons & Dragons Игра

Во подготовка е нова голема Dungeons & Dragons игра од Invoke Studios, ребрендираниот развивач на Dungeons & Dragons: Dark Alliance порано позната како Tuque Games. Проектот го води Dominic Guay, 20-годишен ветеран на Ubisoft, кој работеше на Splinter Cell пред да стане сениор-продуцент на Watch Dogs и неговото продолжение.

Сопственикот на Invoke и издавачот на D&D – Wizards of the Coast, го објави новиот проект оваа недела со само неколку детали: дека ќе има Triple-A опсег и ќе биде развиен на Unreal Engine 5.

Guay моментално работи со тим од 80 луѓе на проектот, кој ќе зголеми до 200 вработени до 2025 година. Развојот е сè уште рано, тогаш – и ова е уште една од оние најави каде што зборот се објавува таму сега за да се привлечат дополнителен талент на тимот.

“We have the largest and most popular brand of fantasy role-playing games in Dungeons & Dragons. Such a brand, with 50 years of history behind it, inspires developers and gives us enormous creative freedom. Our focus is on high-quality triple-A games and we will have the means to achieve our ends.”

Dominic Guay

Во соопштението за пресот, Wizards of the Coast рече дека Invoke е „едно од главните студиа во Монтреал што се концентрира на AAA фантази игри и единствено во Канада што го прави тоа со Wizards“. Што се однесува до другите франшизи со Triple-A Fantasy, главното канадско студио на BioWare во Edmont работи на Dragon Age: Dreadwolf, додека полскиот HQ на CD Projekt е рано во развој на новата трилогија на игри The Witcher. Еве се надеваме дека барем еден од нив ќе започне во не толку далечна иднина.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Игрите од франшизата „Lord of the Rings“ обично се полни со конфликти, без разлика дали сте група џуџиња што навлегува длабоко во рудниците на Морија и се бори против орките, или Голум што се прикрадува низ Мордор и се обидува да не стане вечера за своите непријатели. Играта Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game ги избегнува сите мрачни работи, но наместо тоа им нуди на играчите шанса да уживаат во лабавиот живот на хобитот во селото Бајвотер.

Новозеландската компанија за специјални ефекти Wētā Workshop – која беше одговорна за сценографии, костими и непријателите во трилогијата на LOTR – ја најавија играта минатата година, но трејлерот погоре е нашиот прв правилен поглед на нејзината животна симулација на тема хобит.

Првично што вие ќе направите е хобит „со низа приспособувања“, велат од Wētā, а потоа само ќе го направите она што го прават хобитите: украсете ја вашата куќичка, риболов, сточарство, земјоделие, правење градина и нормално ќе си печете убави пити.

Ќе можете да се задоволувате и со вашите колеги хобити и „да изградите односи со локалното население на Бајвотер помагајќи им да изградат градина, споделувајќи еден од многуте дневни оброци за хобити и многу повеќе“.

Вашата главна цел ќе биде да му помогнете на Бајвотер да стане големо и успешно село со организирање на – Фестивалот Бајвотер. Можеби ќе ве посети и некој познат волшебник…

Зборувајќи за годишните времиња, текот на времето ќе има влијание врз вашите активности, дозволувајќи ви да собирате сезонски култури и цвеќиња и да воведете време кое „влијае на секојдневните рутини“.

Wētā, исто така, пропагира некои „сезонски изненадувања“. Надвор од самото село, ќе можете да барате и изгубени богатства – сепак, веројатно не магично оружје.

Ќе биде интересно да се види како Wētā го обновува животот на минијатурните жители на Средната Земја.

Middle-earth Enterprises му даде на развивачот „најшироката креативна лиценца за толкување на основните учења на книгите“, така што има одредена флексибилност во однос на тоа како ги прикажува.

Сè уште нема тврд датум за издавање, но можете да очекувате патување до Бајвотер во втората половина на 2024 година.