Techland изработуваат нова AAA Open-World Fantasy RPG со поранешни работници од CD Project Red

Techland развиваат нов AAA Fantasy Open-World RPG заедно со поранешниот персонал на CD Projekt RED, објавија утрово издавачот и развивачот.

Techland вели дека развојниот тим е предводен од клучните фигури зад некои од „најголемите RPG-и во модерната историја“, вклучувајќи го и наративниот режисер кој стои зад „The Witcher III: Wild Hunt’s Bloody Baron questline“, Karolina Stachyra, како и водечкиот наративец на Witcher III Arkadiusz Borowik,. Режисерот на Cyberpunk 2077, Bartosz Ochamn, главниот аниматор на Horizon Zero Dawn, Kevin Quaid, главниот дизајнер на играта Deathloop, David McClure креативниот директор на Prince of Persia: The Sands of Time, Mario Maltezos и многу други.

“We’re very happy with what we have accomplished with the Dying Light franchise so far,” Techland CEO Paweł Marchewka writes in a press release. “Moreover, our journey with Dying Light 2 Stay Human has only just begun as we plan to support this game for at least five years, with its scope and size matching, if not exceeding, what we have provided our community with during post-launch support for its predecessor. At the same time, our ambition is to introduce a brand new IP that is vastly different from what we have been doing for the past several years.

“We want to create a fully next-gen experience. A new fantasy epic set in a sprawling open world, fueled by the skills and experience we have gained as a team over the years, infused with new ideas, passion, and creativity. While we cannot share more details about this project now, we’re all truly invested in it and looking forward to showing it to gamers when the time is right.”

  • Karolina Stachyra – Narrative Director who previously worked with CD Projekt Red on The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt and its DLCs
  • Arkadiusz Borowik – Narrative Lead who previously worked with CD Projekt Red on The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt and its DLCs
  • Bartosz Ochman – Open World Director who previously worked on Cyberpunk 2077 and The Witcher 3: Wild Hunt
  • Mario Maltezos – Creative Director, in his past, he worked with companies like Ubisoft (Prince of Persia: The Sands of Time), Warner Bros (Mad Max), and Microsoft
  • David McClure – Lead Game Designer previously associated with Arkane Studios (Deathloop), Deep Silver, and Playground Games
  • Kevin Quaid – Lead Animator with over 8 years of experience at Guerilla Games who worked on titles such as Horizon Zero Dawn and its expansion The Frozen Wilds
  • Marcin Surosz – Lead UI/UX Designer with amazing skill in defining what players’ needs are, formerly from People Can Fly

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.