Нова Lord Of The Rings Mobile RPG игра од EA

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Electronic Arts се враќаат во бизнисот со игрите сместени во светот на „The Lord of The Rings“, објавувајќи партнерство денес со Middle-earth Enterprises за нов мобилен наслов. Името на оваа мобилна Free-To-Play игра ќе биде The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth.

EA’s Capital Games, студиото зад насловот кој е вреден милијарда долари – Star Wars: Galaxy of Heroes, ќе биде креаторот на оваа игра. Нивниот план е оваа игра да има како што нагласуваат они “strategic, social-competitive experience”

Извршниот директор на EA Mobile, Malachi Boyle, во изјавата за медиумите кажа дека Heroes of Middle-earth ќе вклучува „графика со висока верност, кинематографски анимации и стилизирана уметност“. Играта ќе ги содржи омилените ликови на фановите од франшизите на LOTR и The Hobbit, иако никој не беше директно именуван.

Извршната директорка на Middle-earth Enterprises, Fredrica Drotos, изјави: „Возбудени сме што соработуваме со EA уште еднаш, овој пат да донесеме мобилна игра исклучиво инспирирана од светот на Middle-Earth…“

ЕА направи многу LOTR игри во минатото, вклучувајќи ги Lord of the Rings: Conquest, The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth 1 and 2, The Lord of the Rings: Tactics, and The Lord of the Rings: The Third Age. Компанијата, исто така, ги креираше игрите кои што беа споени со филмовите Two Towers и Return of the King во раните 2000ти години. Новото партнерство на EA со Middle-earth Enterprises беше објавено денеска не долго откако беше објавено дека матичната компанија Middle-earth Enterprises Saul Zentz Co. спроведува аукција за правата на видео игрите на LOTR. Се чини дека ЕА беше меѓу успешните понудувачи, иако е можно оваа зделка да датира пред тој процес на аукција.

Во секој случај, Heroes of Middle-earth е turn-based RPG која ќе содржи елементи на раскажување на “длабоки” приказни (како што е нагласено од EA), системи за собирање на „голем број“ на ликови од LOTR и The Hobbit. „Играчите се борат низ познатите приказни/случувања од светот на Толкин и ја започнуваат борбата против големите зли сили на Middle-Earth“, се вели во својата објава на EA.

Heroes of Middle-earth не е единствената нова игра сместена во светот на LOTR која што е во изработка. Daedalic моментално креираат игра фокусирана на Gollum која треба да излезе оваа година. Дополнително, долгогодишниот MMO The Lord of the Rings Online сè уште е силен, и неодамна го достигна својот највисок број на играчи во последните 10 години, делумно благодарение на настанот на 15-годишнината. Надвор од игрите, долгоочекуваното ТВ-шоу “The Lord of the Rings: The Rings of Power” на 2 септември ќе има премиера на Prime Video.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!