Нов гејмплеј The Lord of the Rings: Gollum

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Време е да одиме на уште едно патување до Middle-Earth, овој пат со Голум кој го бара ПРЕШЕС!

Нов трејлер за претстојното издание на The Lord of the Rings: Gollum ни даде на сите поблизок поглед на играта. Овде, го гледаме Голум како се качува по ѕидовите, се шушка во грмушките и како тепа орки со камења.

Поблиску ќе погледнеме и некои други ликови од Middle-Earth. Тука се Гандалф и кралот на елфовите Thranduil, мистериозен нов елф (за кој се сомневам дека можеби е Mel од прегледот на кој бев поканет на почетокот од оваа година),Nazgûl и чудото со осум нозе Shelob. Можете да го проверите сами подолу:

“Gollum is perhaps the most maligned and misunderstood creature in all of Middle-earth, cursed with dueling personalities and a constant compulsion to find his Preciousss. “Whether creeping through tall grass or swimming in rivers, Gollum must adapt and move in the shadows if he is to evade enemies during his adventure. From the mountains of Mordor to the Mines of Moria, and passing through Mirkwood Forest, players will explore a variety of diverse environments and experience an enthralling narrative adventure.”

Изјава од девелоперите Daedalic

The Lord of the Rings: Gollum треба да излезе на 1-ви септември за PC, PlayStation 4, PS5, Xbox One и Xbox Series X/S. Исто така, треба да дојде и на Nintendo Switch.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!