Официјално Bethesda станаа целосно обединето студио

Официјално, историјата е испишана, Bethesda Game Studios е првото студио на Microsoft што се обедини, откако целосно ја здружи силата под банерот CWA. Во неодамнешните вести, беше потврдено дека работниците во студиото Bethesda Game Studios во Далас, Роквил и Остин формирале синдикат „од ѕид до ѕид“. Мајкрософт официјално ја призна оваа унија и во моментов нема конфликт.

Еден за сите, сите за еден!

За веста дознаваме од репортажата на IGN, каде што потегот го прослави Манди Паркер, висок системски дизајнер во Bethesda Game Studios:

Многу сме возбудени што можеме да го објавиме нашиот сојуз во Bethesda Game Studio и да се придружиме на движењето што ја опфаќа индустријата за видео игри. Јасно е дека секој работник може да има корист од внесувањето на демократијата на работното место и обезбедувањето заштитен глас на работното место. Возбудени сме што можеме да се фатиме за чесни тела и да добиеме фер договор, докажувајќи дека нашето единство е извор на вистинска моќ за позитивно да ги обликуваме нашите работни услови, нашите животи и компанијата како целина.

Пред повеќе од две години, кога Мајкрософт почна да ја склучува аквизицијата на Activision, технолошкиот титан истакна дека нема да ги спречи да се здружат по купувањето. Ги исполниле тие ветувања со тоа што не застанаа на патот на напорите за синдикатирање на Bethesda Game Studios. Сепак, BSG не е сам во ова. Со текот на времето, здружувањето на тимовите во индустријата за игри стана тренд и се засилува откако се одвиваше драмата во текот на минатата година и половина со отпуштања и исклучувања кои се случуваа речиси секојдневно.

Џони Браун, претседател на CWA Local 2108, рече:

Во револуционерно достигнување, посветените професионалци во Bethesda Game Studios покажаа дека, без разлика на вашето работно место, и вие можете да имате корист од синдикатот. Преку обезбедување заштитен глас на работното место, работниците прават чекор напред кон преговори за подобри работни услови, помагајќи да се подигнат стандардите низ индустријата. Ние сме неверојатно горди што им посакуваме добредојде на овие работници во нашиот синдикат и уверени сме дека заедно ќе обезбедиме посветла иднина за сите работници во индустријата за видео игри.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Следната Battlefield игра нема да биде само игра на EA направена од DICE. Наместо тоа, ќе има четири различни студија кои ќе работат на следниот наслов од франшизата. EA ја одржаа својата конференција за Денот на инвеститорите 2024 година, и даде малку повеќе информации за тоа кој ќе ја развива играта и на кој начин.

Според компанијата, DICE ќе се фокусира на онлајн мултиплеер на играта. Motive, кој беше најавено дека ќе се пресели во Battlefield претходно оваа година, ќе работи на кампањата. Criterion Games, кои работеа на Battlefield V, како и на франшизата Need For Speed, работи и на кампањата и на мултиплеер. И на крај, Ripple Effect работат на „ново искуство“ кое ќе биде објавено во иднина.

Неодамна, EA потврди претходна ексклузива за медиумот Insider Gaming во врска со карактеристиките за следната игра на Battlefield. Играта ќе има враќање на мапи со 64 играчи, систем базиран на класи, и ќе биде објавена некаде во 2025 година.

Повеќе информации за играта ќе бидат откриени подоцна, вклучувајќи прв поглед на играта, режимите, датумот на објавување и многу повеќе.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!