Следните Assassin’s Creed игри ќе бидат во Иднината

Изгледа дека франшизата на Assassin’s Creed зема драстичен пресврт со својата приказна да се движат што повеќе во модерното време па до степен во иднината.

Првите детали за промената за приказната за движење во Модерен Ден првпат се појавија на интернет пред 2 недели, при што YouTube-рот Sliderv2 прикачи неискористено аудио од базата на податоци на Assassin’s Creed Mirage. Ако видео снимката е легитимна, тоа сугерира дека приказната за модерниот ден би можела да се движи во далечната иднина.

Двајца неименувани оператори на Animus го нарекуваат 21 век како „античка историја“, што имплицира дека разговорот се одвива во далечна иднина. Дополнително, се споменува и „Големата промена“, која се чини дека се случува некаде во 21 век. Иако Ubisoft не ја коментираше легитимноста на аудиото, она што го прави попривлечно е тоа што снимката е под кодното име „Neo“, што е Assassins’s Creed Hexe, наместо Aassassin’s Creed Red што е следно за објавување.

Зборувајќи со анонимни извори на аудиото, медиумот Insider Gaming дозна дека приказната за „Модерен ден“ сега речиси сигурно ќе биде поставена во иднина. Претходно, игрите на Assassin’s Creed беа поставени во нивните соодветни години на издавање за нивната приказна за Модерен ден, а како што е Assassin’s Creed Valhalla, на пример, во 2020 година. Иако Insider Gaming не можеле да ја потврдат легитимноста на аудио снимката за Hexe, дознаа дека Assassin’s Creed Red ќе има значајни делови од својата приказна за модерниот ден сместена во последната деценија на 21 век (2090-2099). Како таква, Abstergo Industries ќе добие сосема нова екипа на ликови за играчите да ги истражуваат.

Како што откри потпретседателот и извршен продуцент на Assassin’s Creed, Marc-Alexis Côté, приказната сега ќе се раскажува преку Infinity – Идниот HUB за игри на Assassin’s Creed. Од Infinity, играчите ќе можат да пристапат до игри како Codename Red и Codename Hexe, како и да ја поминат приказната „Modern Day“.

Сигурно има повеќе прашања отколку одговори во оваа фаза, но со оглед на тоа што приказната за модерниот ден добива критики за своето збунувачко време, приказната која оди во далечната иднина изгледа како загарантиран начин да се даде слобода за поставување на наративот и насоката. Кој знае, можеби „Големата промена“ се однесува на Assassin’s Creed Red и неговата поставка за Модерен ден од 2090 до 2099 година, која убаво ќе ја постави приказната за модерниот ден за Assassin’s Creed Hexe.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.