Играта The Quarry ќе има 186 различни краеви

Следната хорор игра на студиото Supermassive Games, The Quarry, духовниот наследник на Until Dawn, треба да излезе на 10 јуни оваа година. Но се како што се приближуваме до издавањето на играта, добиваме многу големи и сериозни новости. Една шокирачка од тие новости е дека играта ќе има 186 различни краеви. Тоа значи дека нема шанси вашата игра да заврши на начинот кој што вашиот пријател ја завршил играта.

Голем дел од овие новости доаѓаат од IGN, бидејќи The Quarry е IGN First за овој месец. Во неодамнешното интервју со режисерот Will Byles, кој исто беше главен и одговорен за Until Dawn, беше откриено дека The Quarry има 186 различни завршетоци. Тоа е премногу, и звучи дека играчите ќе можат да играат низ The Quarry десетици пати без да го имаат истото искуство. Нормално вие нема да се чуствувате како да правите нешто сосема различно и целосно од корен да променувате, но сепак кога се дава ваква голема бројка нешто интересно се спрема. Факт е дека никој нема да ги види сите 186 крави од играта. Ќе се видат преку сила 10 различни краја. Сите останати ќе ги гледаме на YouTube од ѕверки што успеале да ги фатат сите 186 и за нив ќе треба да се дава и награди за мака.

“Those stories, as you kind of branch through, go wide and they start to come back in again. It’s kind of like the story itself is the variation, not always just the end. We worked out 186 different endings for these characters. Not just alive or dead [but] a whole variation of things like what could happen to them, but the stories that can happen are massively varied.”

Will Byles

Byles вели дека големите избори во играта се означени како Path Changes. Овие драстично влијаат на исходот на играта, додека помалите избори едноставно ги обојуваат ликовите што ги играте или го менуваат контекстот во кој некој друг зборува за вашите ликови или како тие се чувствуваат за нив. Толку е тешко да се објасни за што се прави што навистина мора да се изигра за да се види. Нешто слично како што правеа со Deadloop, премногу пати пробаа да ја објаснат, али моравме да ја играме да сфатиме за што се работи.

The Quarry доаѓа на PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One и PC на 10ти јуни

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.