Играта The Quarry ќе има 186 различни краеви

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Следната хорор игра на студиото Supermassive Games, The Quarry, духовниот наследник на Until Dawn, треба да излезе на 10 јуни оваа година. Но се како што се приближуваме до издавањето на играта, добиваме многу големи и сериозни новости. Една шокирачка од тие новости е дека играта ќе има 186 различни краеви. Тоа значи дека нема шанси вашата игра да заврши на начинот кој што вашиот пријател ја завршил играта.

Голем дел од овие новости доаѓаат од IGN, бидејќи The Quarry е IGN First за овој месец. Во неодамнешното интервју со режисерот Will Byles, кој исто беше главен и одговорен за Until Dawn, беше откриено дека The Quarry има 186 различни завршетоци. Тоа е премногу, и звучи дека играчите ќе можат да играат низ The Quarry десетици пати без да го имаат истото искуство. Нормално вие нема да се чуствувате како да правите нешто сосема различно и целосно од корен да променувате, но сепак кога се дава ваква голема бројка нешто интересно се спрема. Факт е дека никој нема да ги види сите 186 крави од играта. Ќе се видат преку сила 10 различни краја. Сите останати ќе ги гледаме на YouTube од ѕверки што успеале да ги фатат сите 186 и за нив ќе треба да се дава и награди за мака.

“Those stories, as you kind of branch through, go wide and they start to come back in again. It’s kind of like the story itself is the variation, not always just the end. We worked out 186 different endings for these characters. Not just alive or dead [but] a whole variation of things like what could happen to them, but the stories that can happen are massively varied.”

Will Byles

Byles вели дека големите избори во играта се означени како Path Changes. Овие драстично влијаат на исходот на играта, додека помалите избори едноставно ги обојуваат ликовите што ги играте или го менуваат контекстот во кој некој друг зборува за вашите ликови или како тие се чувствуваат за нив. Толку е тешко да се објасни за што се прави што навистина мора да се изигра за да се види. Нешто слично како што правеа со Deadloop, премногу пати пробаа да ја објаснат, али моравме да ја играме да сфатиме за што се работи.

The Quarry доаѓа на PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One и PC на 10ти јуни

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.