Играта со Бананата има клонови со различни овошја

Пред неколку недели „Banana“ се појави на Steam, и гејмерите ширум светот беа веднаш збунети од огромниот број луѓе кои ја преплавија платформата за да ја играат. Се разбира, оттогаш се претпоставува дека многу од „играчите“ се всушност ботови, но тоа е друга приказна.

Во моментот на пишување, Banana е третата најпопуларна игра на Steam, победувајќи ги Elden Ring, PUBG и The First Descendant – и сè што правите во играта е постојано кликнување на банана. Има повеќе од тоа, се разбира. Тоа е ефикасно машина за печатење пари, при што корисниците редовно отклучуваат специјални банани кои можат да ги продадат за да генерираат готовина во реалниот свет. Сепак, се појавија некои копии со овошна тема.

Steam стана овошна салата

Започна со Банана, а сега ги имаме Melon и Tapple. Во Мелон кликате на лубеница, а на Тапле кликате на Јаболко… Генијално…

Секоја игра во оваа ниша го има истиот основен принцип, но може да се тврди дека ниту еден копиран наслов нема да може да ги достигне нивоата на величественост постигнати од Banana, што е предвидено дури и од развивачот на играта. Тоа е смешен наслов, но се покажува како хит, при што некои корисници пријавиле дека прават троцифрени бројки продавајќи ги нивните ретки скинови од банани.

Melon беше објавена на 1 јули и оттогаш достигна максимум со 14.274 корисници на Steam, додека Tapple излзе на 29 јуни и собра максимум од 17.111 играчи. Ниту една игра не е блиску до допирање на позицијата на Банана на топ листите, но треба да им дадете признание за обидот да профитираат од возбудата.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Сакате вашата игра да биде прикажана за време на Gamescom Opening Night Live (ONL)? Тоа може лесно да се договори и направи, и почетната цена запонува од $288.000 па се нагоре.

Оваа информација за првпат беше фатена од TechRaptor, и многу медиуми брзо ја пренесоа веста. Тоа е максималната цена и доаѓа со место од 120 секунди на емитувањето. Сакате помалку време, тоа е малку поевтино, но не многу. Погодок од 90 секунди чини 234.000 долари, 60 секунди околу 179.600 долари, и 30 секунди ќе ви одземат приближно 125.000 долари.

Ако не сакате да потрошите толку многу на отварањето, можете да ја добиете вашата игра на пред-шоуто. Сепак, сè уште е прилично скапо. За хит од 120 секунди на предшоуто, чини приближно 144.226 долари. За 90 секунди, ќе чини околу 117.000 долари, 60 секунди околу 90.000 долари, и за само 30 секунди, сè уште е 62.500 долари.

Сепак, и покрај високата цена, студијата не се чинеше дека се исклучени бидејќи местата на главната емисија од Gamescom ONL се распродадени. Сепак, сè уште можете да резервирате за пред-шоуто.

И иако за некои може да биде изненадување, овие цени не се ништо ново. За Summer Game Fest оваа година, наводно чинел 250.000 долари за само една минута. Ако сакавте повеќе време, на пример 2,5 минути, гледавте да потрошите над 500.000 долари.

Не се верува дека секој натпревар треба да се плати. Бидејќи некои од помалите инди игри што се прикажуваат за време на овие преноси веројатно немаат буџет да си дозволат толку голема цена. Сепак, сè уште е нешто да се видат цените поврзани со вакво шоу.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!