700.000 луѓе кликаат на Банана на Steam да направат пари

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Сакате вашата игра да биде прикажана за време на Gamescom Opening Night Live (ONL)? Тоа може лесно да се договори и направи, и почетната цена запонува од $288.000 па се нагоре.

Оваа информација за првпат беше фатена од TechRaptor, и многу медиуми брзо ја пренесоа веста. Тоа е максималната цена и доаѓа со место од 120 секунди на емитувањето. Сакате помалку време, тоа е малку поевтино, но не многу. Погодок од 90 секунди чини 234.000 долари, 60 секунди околу 179.600 долари, и 30 секунди ќе ви одземат приближно 125.000 долари.

Ако не сакате да потрошите толку многу на отварањето, можете да ја добиете вашата игра на пред-шоуто. Сепак, сè уште е прилично скапо. За хит од 120 секунди на предшоуто, чини приближно 144.226 долари. За 90 секунди, ќе чини околу 117.000 долари, 60 секунди околу 90.000 долари, и за само 30 секунди, сè уште е 62.500 долари.

Сепак, и покрај високата цена, студијата не се чинеше дека се исклучени бидејќи местата на главната емисија од Gamescom ONL се распродадени. Сепак, сè уште можете да резервирате за пред-шоуто.

И иако за некои може да биде изненадување, овие цени не се ништо ново. За Summer Game Fest оваа година, наводно чинел 250.000 долари за само една минута. Ако сакавте повеќе време, на пример 2,5 минути, гледавте да потрошите над 500.000 долари.

Не се верува дека секој натпревар треба да се плати. Бидејќи некои од помалите инди игри што се прикажуваат за време на овие преноси веројатно немаат буџет да си дозволат толку голема цена. Сепак, сè уште е нешто да се видат цените поврзани со вакво шоу.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!