God of War Ragnarök добива Бранови од Негативни Рецензии

God of War Ragnarök е ужасно погодена со бран на негативни критики од корисниците по едно од најуспешните лансирања во историјата на видео игрите, и најдоброто лансирање во историјата на PlayStation. God of War Ragnarök беше една од најочекуваните игри за оваа 2022 година. Претходникот ја освои најголемата награда – Game of the Year во 2018 година, победувајќи ги хитовите како Red Dead Redemption 2 и Marvel’s Spider-Man. God of War Ragnarök ја заработи својата возбуда откако претходната игра беше крената како ремек дело од обожавателите и критичарите. Sony, исто така, го најави продолжението пред објавувањето на PS5, давајќи им на сопствениците на новата конзола нешто на што треба да очекуваат. По неколку месеци долготрајна тишина, маркетинг кампањата за играта правилно започна во текот на летото, но сепак беше воздржана да ги задржи тајните на играта. По објавувањето, God of War Ragnarok беше пофалена и стана најбрзо продаваната игра на PlayStation во историјата.

Продолжението Ragnarok беше премногу чекана од илјадници гејмери низ целиот свет до степен што уште пред да излезе самата игра беше насилно победувано за играта да добие Game of The Year. Причината зошто фановите пристилно го правеа тоа е бидејќи Ragnarok оваа година го имаше најголемиот противник што за жал немаше никаков начин да ја победи! Elden Ring ја освои наградата Game of the Year и навистина немаша начин да ја победи. Иако Ragnarok освои огромен број награди на Video Game Awards 2022, сепак Elden Ring си ја зема најголемата и најбитната.

После победата (и малку пред) God of War Ragnarok доби огромен бран на негативни рецензии од луѓе на Metacritic. Иако можеби не е фер да се нарече „бомбардирање“, бидејќи играта сè уште има солиден резултат од 7,9 User Score, таа се чувствува како силен контраст со претежно позитивните критики. Многу негативни критики и даваат на играта 0 (НУЛА?!), што едноставно изгледа нефер да не кажеме педерски и моронски, со оглед на тоа дека играта е целосно функционална дури и ако не ви се допаѓаат нејзините креативни одлуки. Различни критики ја наведуваат играта како „досадна“, „повторлива“ и „преценета“. Некои дури го нарекуваат темпото на играта, забележувајќи дека таа премногу ја запира акцијата за да ја раскаже својата приказна и го принудува играчот на долги замарања.

Се разбира, ова се прилично фер критики сами по себе, дури и ако резултатот изгледа како хипербола. Сепак, некои од овие негативни прегледи на корисниците почнуваат да ги покажуваат нивните вистински намери зад нивниот резултат. Еден преглед се спротивстави на „вметнувањето модерна политика во медиумите“ без да елаборира што значи тоа, а друг го обвини за нивните проблеми со играта на Sony Santa Monica што вработува „женски“ и „развивачи на lbgtq“. Последната рецензија, исто така, се пожали дека Кратос го направил премногу мек, што резултирало со „слаб“ и „женствен“. Иако секој има право на свое мислење, некои од овие прегледи на корисниците дефинитивно се чувствуваат малку чудно.

Некои од овие негативни рецензии на корисниците почнуваат да ги покажуваат нивните вистински намери зад нивниот резултат. Една рецензија се спротивстави на „вметнувањето модерна политика во игрите и медиумите“ без да елаборира што значи тоа, а друг ја обвини играта за нивните проблеми со играта на Sony Santa Monica што вработува „девојки како девелопери и развивачи кои се дел на LGBT“. Последната рецензија, исто така, се пожали дека Kratos го направиле премногу мек и слаб изглед кој личел на жена…… Иако секој има право на свое мислење, некои од овие прегледи на корисниците дефинитивно се чувствуваат малку чудно.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN