Assassin’s Creed VR со потенцијално име “NEXUS”

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Изгледа дека долгоочекуваниот наслов Assassin’s Creed VR на Ubisoft протече на интернет. Излезе една интересна снимка од почетното мени на играта со која што со него дојдоа неколку впечатоци од тие што го видоа.

Според информациите од корисникот на Reddit „Echiketto“, Ubisoft ја нарекува својата игра која што ќе биде за Quest 2 Assassin’s Creed: Nexus. Името може да се види на видео од она што изгледа како прототип на неговото главно мени и екранот за селекција. Можете да го погледнете тоа видео подолу:

Во видеото може да видиме нешто што се крчка за Quest 2. апочнува со секвенца за калибрација што ве тера да направите поза „T“, а потоа ви овозможува или да започнете нова игра или „Enter the Animus“, машината за виртуелна реалност на франшизата развиена од антагонистичката мега мултинационална компанија Abstergo Industries. Видеото се прикажува и до изборот на првата мисија, наречена „The Sword of Ezio“. Се чини дека полето за текст е недовршено, бидејќи е означено како „Sample text – needs to be scrollable.”

Текстот гласи: “Ezio makes a surprise return to the family estate at Monteriggioni at the behest of his sister (and fellow assassin) Claudia. Claudia, it seems, has been trying to rebuild the ruins of Monteriggioni, and things have been going very slowly. She’s got her suspicions as to why this is so, what isn’t read to act yet. Instead, Claudia suggest Ezio fins out what’s going on, then leaves him with word that she’s hidden a knickknack of his that he loved as a child somewhere in [illegible] that sports a puzzle.”

Луѓето кои што ги направија овие протекувања, кои што се анонимни, изјавија дека изиграле прилично доста од играта. Истите тие велат дека во оваа игра ќе има многу познати работи од сите минати игри. Дополнително кажуваат дека нема никакви промени, вие сте си Assassin и не сте ништо друго освен Assassin. За какви оружја треба да очекуваме кажаа дека ќе има голем број вообичаени оружја на The Assassin’s, како што се меч, скриено сечило, нож за фрлање, димни бомби и кросбоу. Се вели дека борбата се заснова на тајминг, при што описот на Echiketto звучи слично на тоа како во Asgard’s Wrath (2019). „Треба да почекате додека вашиот непријател не го спушти гардот за брзо да се удри“.

“Missions are linear, so no open world. The missions areas are fairly big. Backtracking is a thing,” Echiketto writes.​

Дополнително, се вели дека скокањето – многу важна карактеристика на франшзата – функционира со држење на копчето „А“ и одење кон одредени области за да се иницира скок. Од тој опис, звучи многу како отстапка да се одржува играта удобна и полинеарна во начинот на кој играчот му пристапува на светот.

Според Exputer се вели дека во играта ќе има “stealth movement, pickpocketing, lock picking, combat, climbing, and even the leap of faith.”

Exputer вели дека Nexus ќе има 16 мисии, кои можете да ги играте во непречено движење преку Analog Sticks на контролорот или преку телепортација. Наводно ќе има двата стила на движење, се вели дека телепортацијата доаѓа со Sound Bar што покажува колку врева им правите на блиските непријатели.

“Overall, Assassin’s Creed Nexus seems like it’s going to be a really cool and immersive VR experience, and it’s not hard to see how the previously announced Splinter Cell VR game will also play due to both games similarities,” says Exputer.

Сè уште чекаме да слушнеме повеќе за другиот наслов на Ubisoft, Splinter Cell VR, од кои и двете беа објавени на Connect 2020. Ниту една игра не беше спомната во овогодинешниот Quest Gaming Showcase, во кој беа прикажани игри што треба да пристигнат некаде во 2022 година, што сугерира можеби ќе видиме тие игри да излегуваат во 2023 година.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.