Assassin’s Creed VR со потенцијално име “NEXUS”

Изгледа дека долгоочекуваниот наслов Assassin’s Creed VR на Ubisoft протече на интернет. Излезе една интересна снимка од почетното мени на играта со која што со него дојдоа неколку впечатоци од тие што го видоа.

Според информациите од корисникот на Reddit „Echiketto“, Ubisoft ја нарекува својата игра која што ќе биде за Quest 2 Assassin’s Creed: Nexus. Името може да се види на видео од она што изгледа како прототип на неговото главно мени и екранот за селекција. Можете да го погледнете тоа видео подолу:

Во видеото може да видиме нешто што се крчка за Quest 2. апочнува со секвенца за калибрација што ве тера да направите поза „T“, а потоа ви овозможува или да започнете нова игра или „Enter the Animus“, машината за виртуелна реалност на франшизата развиена од антагонистичката мега мултинационална компанија Abstergo Industries. Видеото се прикажува и до изборот на првата мисија, наречена „The Sword of Ezio“. Се чини дека полето за текст е недовршено, бидејќи е означено како „Sample text – needs to be scrollable.”

Текстот гласи: “Ezio makes a surprise return to the family estate at Monteriggioni at the behest of his sister (and fellow assassin) Claudia. Claudia, it seems, has been trying to rebuild the ruins of Monteriggioni, and things have been going very slowly. She’s got her suspicions as to why this is so, what isn’t read to act yet. Instead, Claudia suggest Ezio fins out what’s going on, then leaves him with word that she’s hidden a knickknack of his that he loved as a child somewhere in [illegible] that sports a puzzle.”

Луѓето кои што ги направија овие протекувања, кои што се анонимни, изјавија дека изиграле прилично доста од играта. Истите тие велат дека во оваа игра ќе има многу познати работи од сите минати игри. Дополнително кажуваат дека нема никакви промени, вие сте си Assassin и не сте ништо друго освен Assassin. За какви оружја треба да очекуваме кажаа дека ќе има голем број вообичаени оружја на The Assassin’s, како што се меч, скриено сечило, нож за фрлање, димни бомби и кросбоу. Се вели дека борбата се заснова на тајминг, при што описот на Echiketto звучи слично на тоа како во Asgard’s Wrath (2019). „Треба да почекате додека вашиот непријател не го спушти гардот за брзо да се удри“.

“Missions are linear, so no open world. The missions areas are fairly big. Backtracking is a thing,” Echiketto writes.​

Дополнително, се вели дека скокањето – многу важна карактеристика на франшзата – функционира со држење на копчето „А“ и одење кон одредени области за да се иницира скок. Од тој опис, звучи многу како отстапка да се одржува играта удобна и полинеарна во начинот на кој играчот му пристапува на светот.

Според Exputer се вели дека во играта ќе има “stealth movement, pickpocketing, lock picking, combat, climbing, and even the leap of faith.”

Exputer вели дека Nexus ќе има 16 мисии, кои можете да ги играте во непречено движење преку Analog Sticks на контролорот или преку телепортација. Наводно ќе има двата стила на движење, се вели дека телепортацијата доаѓа со Sound Bar што покажува колку врева им правите на блиските непријатели.

“Overall, Assassin’s Creed Nexus seems like it’s going to be a really cool and immersive VR experience, and it’s not hard to see how the previously announced Splinter Cell VR game will also play due to both games similarities,” says Exputer.

Сè уште чекаме да слушнеме повеќе за другиот наслов на Ubisoft, Splinter Cell VR, од кои и двете беа објавени на Connect 2020. Ниту една игра не беше спомната во овогодинешниот Quest Gaming Showcase, во кој беа прикажани игри што треба да пристигнат некаде во 2022 година, што сугерира можеби ќе видиме тие игри да излегуваат во 2023 година.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.