PlayStation сакаат да додадат реклами во нивните игри, посебно во Free To Play игрите

Пред некое време XBOX најавија дека сакаат во нивните игри и на нивната платформа да вклучат повеќе реклами во бесплатните игри, изгледа дека и конкуренцијата PlayStation исто така ја тестира ова опција. Очигледно и они сакаат да направат уште по неколку милиончиња со реклами.

Според Advertising Insider, Sony сака да ги охрабри девелоперите да креираат бесплатни игри со додавање на овој нов начин за нивна монетизација надвор од микротрансакции. Слично на она што го знаеме за планот на XBOX, целта на Sony е рекламите да се вклопат во остатокот од играта, како ставање реални реклами на билбордите на виртуелните спортски стадиони. Sony исто така бара опција како да ги наградува играчите за гледање реклами и промоции со Items во самите игри, вклучително и аватари. Под тоа може да се каже нешто како во играта да се стави двоглед кој што ќе служи за гледање на некои работи во далечина.

Иако веќе знаеме дека Microsoft не планира да ги намали приходите, Sony сè уште одлучува дали ќе преземе удел во ова, затоа им е само план. Што се однесува до компаниите со кои Sony ќе биде партнер, еден извор во извештајот гласеше дека Sony има строг процес на проверка за избор на рекламни партнери, исклучувајќи ја секоја компанија што собира лични информации како што се адреси и имиња на e-mails. Програмата на Sony треба да започне до крајот на оваа година. Доколку започне ќе биде многу опасна работа, и ќе се повторни она што на YouTube се вика “YouTube Adpocalypse

Има одредени грижи за програмата, имено како компаниите ќе можат да ги следат гејмерите и нивните навики за купување откако ќе ја видат рекламата во играта. Некои промотори/комапнии можеби ќе сакаат да избегнат да го ветуваат својот производ во игри со насилна содржина. Наводно, XBOX планира да ја лансира својата рекламна програма до третиот квартал на 2022 година. Тоа би можело да вклучува реклами што се прикажуваат како рендерирани билборди во тркачките игри. Добивката ќе биде поделена помеѓу развивачот на играта и рекламната компанија.

Рекламирањето во игрите не е нов концепт, но првпат се гледа како XBOX и PlayStation се посветуваат на идејата на ова ниво. Претходно, видовме дека ЕА ги отстранува рекламите од UFC 4 по барањето и нервозата на фановите, а видовме дека NBA 2K21 додава реклами што не може да се прескокнат на своите екрани на вчитување.

Со едно може да се сложиме а тоа е дека во иднина ќе бидеме максимално натрупани со реклами на секој чекор

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN