Ubisoft изработуваат потенцијална Blade игра

Изгледа дека видео игра поврзана со ликот на Марвел, Blade, би можела да се подготвува во издавачот на видео игри Ubisoft. Во моментов, има огромен број видеоигри на Марвел во изработка, кои вклучуваат Marvel’s Spider-Man 2, Marvel’s Midnight Suns, Marvel’s Wolverine и други шпекулирани проекти поврзани со Black Panther и Iron Man, па и Doctor Strange од Remedy. Како таков, јасно е дека самиот Марвел бара да генерира голем број наслови врз основа на некои од неговите најпопуларни ликови кои можеби сега доведоа до соработка со Ubisoft.

Забележани од каналот на YouTube-рот JorRaptor, неодамнешните објави на социјалните мрежи во изминатиот месец се чини дека закачуваат дека играта Blade би можела да биде во развој. На крајот на јули, актерот Edwin Gaffney објави неколку нови слики на социјалните мрежи во кои се задеваат тековната работа за снимање на движење во Ubisoft. Иако Gaffney конкретно не наведе на која игра работи со Ubisoft, тој сподели слика од маркер што го содржи зборот „Marvel“ како име на продукцијата. Поради ова, се претпоставува дека Марвел може да прави нешто во тандем со издавачот со седиште во Франција.

Па, зошто се верува дека оваа игра на Ubisoft може конкретно да се поврзе со ликот Блејд? Па, маркерот што Гафни го сподели на сликата го содржи и името „B. Tariq“ до режисерската линија. За оние кои не знаат, Basam Tariq треба да биде режисер на претстојниот филм Блејд кој се подготвува од Marvel Studios. Иако не е познато како или зошто Tariq исто така може да биде поврзан со оваа игра, неговото име што се појавува на маркерот може едноставно да биде закачка за природата на оваа продукција.

Исто така, вреди да се напомене дека Gaffney сподели слика од себе и колегата актер Алекс Мартин каде што секој држи оружје што изгледа како катани. Имајќи предвид дека Блејд е лик кој е најпознат по тоа што ракува со меч за да ги уништи своите непријатели, ова е уште една причина зошто се претпоставува дека мистериозниот проект би можел да се поврзе со Daywalker.

Очигледно, сето ова засега е само претпоставка, па земете го сè што е изложено овде со голема зрно сол. Сепак, она што беше задевано овде е доста привлечно, особено ако земете во предвид дека Дизни (која е матична компанија на Марвел) веќе има лиценцирана други имоти како Star Wars и Avatar на Ubisoft. Да се ​​види дека Ubisoft би можел да соработува со Marvel Games воопшто не е многу тешко, особено затоа што Marvel покажа во последниве години дека сака да работи со широк спектар на студија.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.