Shadow of the Erdtree е помината со подлога за танцување

MissMikkaa повторно направи едно легенарно испишување на историја, победувајќи ја Shadow of the Erdtree експанзијата на подлогата за танцување, а на некои играчи им треба помош да го поминат првиот непријател користејќи стандарден контролер.

Овој обид на MissMikka траеше седум дена, каде што во играта умре 325 пати. Последниот непријател, Радан, беше најголемата пречка во нејзините обиди со танцување. На последниот непријател потроши околу 7 часа обидување.

MissMikka е многу запознаена со сцената на Елден Ринг и има направено неколку предизвици со подлогата за танцување. Најзабележителен беше Ultimate Challenge Run, каде што играше две игри Elden Ring истовремено, едната со контролер, а другата со танц. Таа мораше да ги убие непријателите на ист обид и за двата обиди, што беше најтешкиот аспект од овој предизвик. Како и да е, MissMikka, најмногу заглави на Малејниа, ја тепаше 3 дена и умре 199 пати.

Играчите треба да знаат дека Shadow of the Erdtree не е лесна игра. Играчите се жалеа на тешкотии, при што DLC се чувствува многу попредизвикувачки од основната игра. Ова го прави победувањето на DLC со подлога за танц многу позачудувачки и сведоштво за упорноста на MissMikkaa. Сега чекаме другите играчи да видиме какви трикови кријат.

Ако ви беше интересно ова возење, проверете како овој играч го победи последниот непријател на Shadow of the Erdtree со саксофон. Исто така, стример се обидува да ја победи играта користејќи ги нејзините мозочни бранови. Можете ли да го победите Shadow of the Erdtree со танцување? Или можеби можете да ја поминете играта со некој ваш трик?

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!