Протекоа многу детали за Assassin’s Creed Red

Во едно неодамнешно видео во кое се дискутира за сложеноста на Assassin’s Creed Red, истакнатиот протекувач на видео игри, а посебно на Assassin’s Creed франшизата „j0nathan“ зборуваше за некои клучни детали за претстојниот наслов на Ubisoft. Тој откри низа инсајдерски информации кои ни помагаат подобро да разбереме како ќе изгледа Assassin’s Creed Red и – уште поважно – како ќе се чувствува да се игра.

Оваа вест доаѓа само еден ден откако се откри идентитетот на двојните протагонисти на Assassin’s Creed Red – вклучувајќи го и Yasuke, уникатен африкански телохранител кој стана Самурај кој всушност постоел некогаш во минатото. Има многу добри видеа каде што се раскажува неговата приказна и ви предлагам да погледнете неколку работи поврзани со неговата приказна.

Во видеото на j0nathan се откриваат неколку важни нови детали. На пример, нагласено е дека AC Red ќе има „помалку клучни места на мапата“, што повеќе ќе се наклони кон активно истражување на мапата за откривање цели. Тоа беше опционална карактеристика во Assassin’s Creed уште од Origins, но можеби Ubisoft повеќе се насочува кон тоа да го направи својствена механика.

Наводно, мапата на Assassin’s Creed Red ќе биде „поголема од онаа на Valhalla, но помала од онаа на Odyssey“, што значи дека ќе биде прилично огромна, веројатно вклучува огромна количина на Јапонија.

Исто така, има широк спектар на нови механики за играта кои беа објавени од j0nathan во неговото видео:

  • Граплинг Хука – Слично на тоа како што има во Sekiro и Ghost of Tsushima
  • Различни стенсови на движење, со способност да се оди и да се ползи низ тревата
  • Подобро Криење (Stealth System), при што играчот може да ја искористи темнината и да создаде темни точки за да се скрие во сенките
  • NPC’s можат да се бранат многу подобро од кога било досега
  • Ќе има функција која ќе му овозможи на играчот да „регрутира“ одредени непријатели за да функционираат како шпиони
  • Naoi (женскиот протагонист) ќе користи кунаи, шурикен, димни бомби и ѕвона, што веројатно сугерира дека ќе биде многу поагилен, поскрен лик од Yasuke, за кој историски се наведува дека е силен – дури и дека е вешти во сумо борење

Беше кажано и дека графиката ќе биде подобра од претходните игри, што значи дека е вложена значителна работа, бидејќи Assassin’s Creed Valhalla, најновата главна игра во серијата, се пофали со раскошни визуелни елементи.

Сè уште не е познато кога Assassin’s Creed Red ќе биде објавена, но се очекува дека ќе дојде во одреден момент во 2024 година.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.