Протекоа многу детали за Assassin’s Creed Red

Во едно неодамнешно видео во кое се дискутира за сложеноста на Assassin’s Creed Red, истакнатиот протекувач на видео игри, а посебно на Assassin’s Creed франшизата „j0nathan“ зборуваше за некои клучни детали за претстојниот наслов на Ubisoft. Тој откри низа инсајдерски информации кои ни помагаат подобро да разбереме како ќе изгледа Assassin’s Creed Red и – уште поважно – како ќе се чувствува да се игра.

Оваа вест доаѓа само еден ден откако се откри идентитетот на двојните протагонисти на Assassin’s Creed Red – вклучувајќи го и Yasuke, уникатен африкански телохранител кој стана Самурај кој всушност постоел некогаш во минатото. Има многу добри видеа каде што се раскажува неговата приказна и ви предлагам да погледнете неколку работи поврзани со неговата приказна.

Во видеото на j0nathan се откриваат неколку важни нови детали. На пример, нагласено е дека AC Red ќе има „помалку клучни места на мапата“, што повеќе ќе се наклони кон активно истражување на мапата за откривање цели. Тоа беше опционална карактеристика во Assassin’s Creed уште од Origins, но можеби Ubisoft повеќе се насочува кон тоа да го направи својствена механика.

Наводно, мапата на Assassin’s Creed Red ќе биде „поголема од онаа на Valhalla, но помала од онаа на Odyssey“, што значи дека ќе биде прилично огромна, веројатно вклучува огромна количина на Јапонија.

Исто така, има широк спектар на нови механики за играта кои беа објавени од j0nathan во неговото видео:

  • Граплинг Хука – Слично на тоа како што има во Sekiro и Ghost of Tsushima
  • Различни стенсови на движење, со способност да се оди и да се ползи низ тревата
  • Подобро Криење (Stealth System), при што играчот може да ја искористи темнината и да создаде темни точки за да се скрие во сенките
  • NPC’s можат да се бранат многу подобро од кога било досега
  • Ќе има функција која ќе му овозможи на играчот да „регрутира“ одредени непријатели за да функционираат како шпиони
  • Naoi (женскиот протагонист) ќе користи кунаи, шурикен, димни бомби и ѕвона, што веројатно сугерира дека ќе биде многу поагилен, поскрен лик од Yasuke, за кој историски се наведува дека е силен – дури и дека е вешти во сумо борење

Беше кажано и дека графиката ќе биде подобра од претходните игри, што значи дека е вложена значителна работа, бидејќи Assassin’s Creed Valhalla, најновата главна игра во серијата, се пофали со раскошни визуелни елементи.

Сè уште не е познато кога Assassin’s Creed Red ќе биде објавена, но се очекува дека ќе дојде во одреден момент во 2024 година.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Утрово официјално „Амазон Студиос“ (Amazon Studios) и „Гејмс Воркшоп“ (Games Workshop) го финализираа договорот кој се подготвуваше цела година. Завршувањето на овој договор значи дека Амазон Студиос сега има ексклузивни права за сите филмови или телевизиски проекти поставени во универзумот на Warhammer 40.000 – а според следната обновена информација од Гејмс Воркшоп, во подготовка се повеќе проекти.

Веста беше споделена и на социјалните мрежи од Хенри Кавил, кој најдолго време е поврзан со проект поврзан со Warhammer 40.000. Тој ќе продуцира и ќе игра главна улога во своја серија, што ќе му овозможи уште еден начин да ја истражува својата страст која ја следи веќе 30 години.

Потпишано, Запечатено и Доставено! Во ажурирање објавено од тимот на Warhammer, беше потврдено дека неколку проекти се на пат од универзумот на Warhammer 40,000. Изјавата гласи:

Официјално е – Games Workshop и Amazon Studios го финализираа својот договор – креативните упатства се утврдени, и сега сме подготвени да го донесеме Warhammer на екран.

Но, што точно значи тоа?

Па, тоа значи дека сега имаме синопсиси и распоред за приказните што ќе ги раскажеме… да, кажавме приказни! Можеби беше потребна година, но беше година добро потрошена! И каква забава – пребарување низ огромноста на универзумот на Warhammer 40,000, дебатирање за ликови, приказни и тематската суровост што го поддржува сето тоа.

Во правното соопштение, беше наведено дека Амазон исто така има опција да ги лиценцира правата за универзумот на Warhammer Fantasy по објавувањето на било која продукција од Warhammer 40.000 – така што овој договор може на крајот да се продлабочи значително.

За жал, тимот на Games Workshop и Amazon Studios нагласија дека ќе поминат многу години пред целосно да се појави продукцијата. Оној проект што е наречен „Project One“ е сè уште во фаза на подготовка за пишување на сценариото, така што ќе треба да чекаме долго време пред да се остварат резултатите од овој договор.

„Процесите на продукција во однос на филмовите и телевизиските серии може да траат неколку години.“

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!