Нова Lord of the Rings игра пристигнува од Private Divison и Weta

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Нова игра Lord of the Rings ќе биде објавена од Private Division во соработка со Weta Workshop. Деталите за самата игра се непознати, иако ќе биде сместена во универзумот на Middle-Earth според Толкеновите новели.

Private Division е дел од Take-Two Interactive и претходно ги објави Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey и Obsidian’s The Outer Worlds. Исто така е подготвено да објавува нови игри од студиото Ori and the Blind Forest’s Moon, креаторите на OlliOlli, Roll7 и развивачот на Armello, League of Geeks.

Weta, се разбира, беше одговорна за специјалните ефекти во филмската трилогија на The Lord of the Rings. Компанијата беше купена од Unity минатата година со договор од 1,6 милијарди долари. Играта сè уште нема датум на издавање, но се очекува да започне во фискалната година на Take-Two, почнувајќи од 2024 година.

“We are thrilled to partner with Weta Workshop to publish a game set in such an extraordinary and celebrated universe. The Lord of the Rings IP is home to so many remarkable stories, and no entity is better equipped than the team at Weta Workshop to create a distinctive, new Middle-earth gaming experience.”

Michael Worosz, chief strategy officer at Take-Two Interactive, and Head of Private Division.

На друго место, EA работи на нова мобилна игра Lord of the Rings, додека играта Gollum на Daedalic Entertainment беше одложена за „неколку месеци“ над нејзиниот првичен датум на објавување во септември.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!