Можете да играте како Stan Lee, Kingpin, Miles Morales и да ви летаат стаорци во Spider-Man Remastered PC

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Marvel’s Spider-Man Remastered објавена пред три дена за PC, а модерите напорно работеа во текот на овој викенд!

Веќе има неколку модови кои го менуваат шармот на играта, како овој од BadRusMan кој имитира посинематографски стил или ги реновира визуелните изгледи, како овој ноар мод од ManWithAPlan.

Има и мод кој ги оневозможува контурите на HUD и непријателот, од Mixerced, ако сакате да го отстраните интерфејсот додека играте.

Но, зошто да не го однесете вашето искуство со Спајдермен на PC еден чекор понапред и да го замените самиот херој? Еве неколку модови на кои нашите Спајди Сенс изреагираа!

Донесете му го Spider-Verse на Peter Parker со тоа што наместо тоа ќе играте како Мајлс Моралес. Tiffsomniac го додаде Мајлс во неговата лежерна, секојдневна улична облека, додека jedijosh920 го смени вообичаениот сино-црвен костум во класичниот црн и црвен костум на Мајлс.

Сега немате потреба да ја чекате Spider-Man Miles Morales да пристигне на PC и да ја купувате.

Playable Miles Morales by tiffsomniac.

Исто така, има неколку модови кои ви дозволуваат да играте како Peter Parker во текот на целата игра (повторно со љубезност на tiffsomniac). Можете да го натерате да го облече лабораторискиот капут додека си шетате низ New York, или едноставно да остане како обичен Peter Parker. На крајот на краиштата жителите на градот ќе си мислат дека е само некое обично момче…..Со чудни моќи!

Just some guy.

Модерот Robin (преку Lucifer6667676) ви овозможува да изберете помеѓу Mary Jane, Kingpin или Vulture. Сите тие имаат анимации, но модовите се во бета фаза, па очекувајте некои мали грешки и недостатоци ако ги користите.

Kingpin posing during his evil exploits.

Robin исто така работи на мод на Stan Lee, повторно сè уште во бета верзија и без анимации, така што засега може да се лизга наоколу само во Т-поза. Заборавете на едно мало камео, ова сега е Stan Lee Remastered на Стен Ли.

Stan Lee amongst the New York City chaos.

Има прекрасен мод од skull198 кој ви дава скин/армор што свети во темно, што навистина го прави Spider-Man уникатен!

Give Peter a glow-up, literally.

Најпосле, додадете малку реализам во New York City во играта со овој мод што ги заменува гулабите со стаорци. Thanks, skull198.

Ay, I’m swingin’ here!

Прочитајте ја нашата ексклузивна РЕЦЕНЗИЈА за Marvel’s Spider-Man Remastered PC

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!