Mortal Kombat 1 ги потврди првите 8 борци

Како што се очекуваше, Mortal Kombat 1 се појави на Summer Game Fest за да ни даде уште еден поглед на неодамна откриеното рестартирање на серијалот. Креативниот директор на NetherRealm, Ed Boon, се приклучи на сцената за да разговара со Џеф Кили за некои од големите промени кои доаѓаат во МК1. Едно нешто што тие разговараа беше новите Kameo Fighters, кои се користат за поддршка на вашиот главен лик во борба. Овие во суштина може да се означат за време на битките, давајќи ви пристап до нови комбинации, прекинувачи, па дури и до смртни случаи. Иако не го открија целосниот список на Kameo Fighters, ние навистина дознавме кои „класични“ верзии на ликовите ќе ги видиме кога Mortal Kombat 1 ќе биде лансиран на 19 септември за платформите PlayStation, Xbox, Switch и PC.

Во разговорот, Boon спомна дека ликовите можат да бидат и во главниот и во списокот на Камео борци. Значи, гледањето на нив да се појават како оние на Камео не мора да значи дека нема да можат да се играат како главен борец. Всушност, два од првите два потврдени лика беа Scorpion и Sub-Zero, кои исто така беа два од првите ликови објавени за главниот список. Овие Kameo Fighters имаат поинаков изглед од нивниот главен лик, бидејќи NetherRealm сака да ги потсети фановите на нивниот различен изглед во последните 30 години.

На Scorpion и Sub-Zero им се придружуваат Sonya Blade, Kano, Goro, Kung Lao, Stryker, and Jackson “Jax” Briggs. Како и Scorpion и Sub-Zero, Kung Lao веќе е во главниот ростер, но останатите пет допрва треба да бидат објавени. Sonya и Jax изгледаат како обувки со оглед на тоа колку интегрално беа во франшизата низ годините, но нема да знаеме со сигурност додека NetherRealm не го потврди нивното вклучување.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!