Легендарниот креатор и дизајнер на игри John Romero – најпознат по неговата работа на семиналниот серијал од 90-тите на развивачот id Software, вклучувајќи ги Wolfenstein, Doom и Quake – објави дека работи на нов FPS во соработка со сè уште неименуван „голем издавач“.
Ромеро ја сподели веста во изјава објавена на Твитер, откривајќи дека проектот го води Romero Games – која неодамна работеше на насловот на мафијашката стратегија Empire of Sin за издавачот Paradox Interactive – и дека ќе биде изграден околу „оригинален, нов“. IP.
Надвор од тоа, деталите се тенки – официјалниот FAQ вели дека „премногу е рано да се споделат какви било други информации“ – а остатокот од објавата само се забележува дека Romero Games моментално вработува низ низа позиции за својот нов FPS и дека е особено сакаат да слушнат од оние со искуство со користење на Unreal Engine 5.
Exciting news! I'm working on a new FPS, and we're hiring. Visit https://t.co/PIhw3iPgLG and check out our careers page. #gamedev #gamedevjobs pic.twitter.com/D0fcN3X8Fk
— 𝕵𝖔𝖍𝖓 𝕽𝖔𝖒𝖊𝖗𝖔 (@romero) July 19, 2022
Додека Romero Games неодамна работеше на Empire of Sin, тој наслов првенствено беше замислен од познатиот дизајнер и развивач Бренда Ромеро. Претходната дизајнерска заслуга на Џон Ромеро беше на Sigil, неофицијалната петта епизода на Doom, најавена дека се совпаѓа со 25-годишнината од играта во 2018 година и објавена следната година.
Тој проект – кој имаше 18 сосема нови нивоа дизајнирани од Ромеро – беше добро прифатен и Ромеро оттогаш најави дека работи на продолжение што ќе го користи Doom 2. После тоа, дизајнерот рече дека ќе го сврти вниманието кон уште еден класичен id Software сопственост, создавајќи нови мапи за семиналниот последователен земјотрес на Doom. И тоа не е сè; Ромеро, исто така, откри дека работи на мемоари кои ќе бидат објавени следната година.