Hogwarts Legacy ќе има Многу Долга и убава Кампања

Директорот на Hogwarts Legacy откри колку време може да биде потребно за да се заврши играта! Како и многу други игри со отворен свет, Hogwarts Legacy ќе има голем број различни области за истражување и странични потраги што треба да се завршат. И додека постои патека на главната приказна што играчите ќе можат да ја следат, огромниот опсег на играта значи дека времето што ќе биде потребно за да се достигнат финалните зборови ќе биде многу различно за речиси секој што ќе ја доживее.

Зборувајќи за ComicBook.com на неодамнешниот настан за преглед на Hogwarts Legacy, Software директорот на Avalanche, Alan Tew, се обиде да даде подобро разбирање за тоа колку е долга играта. Tew очигледно сè уште не знае како општата публика може да ја игра играта, но според сопственото искуство за време на тестовите за играње, Tew посочи дека оние што сакаат да видат сè што Hogwarts Legacy има да понуди треба да исчистат многу време во нивниот распоред.

“We find that the length varies really dramatically and really wildly based on the player and, like you said, mainlining versus doing side missions. I can describe it through my own lens. I’m someone, you can imagine, who has been through many playthroughs and you understand what I might know about the game given my position. I recently did a 100% playthrough of everything, and even with all of my knowledge and my information, that was an 80+ hour run getting through all the content. I feel like there’s a lot there and a lot to engage with and I’m excited for people to have that experience.”

Alan Tew

Имајќи предвид дека на него му биле потребни околу 80 часа и е некој кој е толку добро запознаен со играта да ја заврши целосно, логично е дека на нормалните играчи би можеле да им требаат поблиску до 100 часа за да постигнат сè. Кога станува збор за главното поставување на насловот, очигледно е тешко да се каже колку време може да потрае за да се заврши, но повеќето играчи веројатно нема да се држат само до патеката на приказната во секој случај. На крајот на краиштата, едноставното постоење во овој свет и секојдневието во Hogwarts е едно од најголемите нерешени работи на играта, така што може да одвоите време со тоа.

Hogwarts Legacy треба конечно да излезе следниот месец на 10 февруари за PlayStation 5, Xbox Series X иPC. Дополнителните верзии на играта за PlayStation 4 и Xbox One потоа ќе бидат лансирани во април, додека сопствениците на Nintendo Switch ќе мора да почекаат до јули…

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.